مقالات

توزیع مستقیم کاشی سنتی آشپزخانه مدل گلدار

 

کاشی سنتی آشپزخانه گلدار از انواع مختلف کاشی می باشد که دارای تنوع بسیار زیاد از گل های ریز و درشت با رنگ های بسیار مختلف است توزیع مستقیم کاشی سنتی آشپزخانه مدل گلدار اقدام به ارائه این محصول در طرح ها و ابعاد مختلف کرده است و بهترین آن را که در تهیه آن از خاک رس مناسب و رنگ های با ثبات بالا استفاده شده است

به خریداران عمده این محصول ارائه می‌کند.خریداران می‌توانند در تماس مستقیم و بدون واسطه با این فروشنده انواع کاشی مذکور را با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی برای آدرس خود درخواست نمایند تا در بسته بندی مناسب و در اسرع وقت به آنها تحویل داده شود.

Polish ۲۰۲۱۱۰۰۷ ۱۸۴۱۰۸۴۳۷
کاشی سنتی
اشپزخانه مدل گلدار

 

کاشی سنتی آشپزخانه مدل گلدار برای کجای ساختمان خوب است؟

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۶ ۱۷۴۱۴۲
کاشی سنتی گلدار

کاشی سنتی آشپزخانه گلدار از انواع مختلف کاشی می باشد که دارای تنوع بسیار زیاد از گل های ریز و درشت با رنگ های بسیار مختلف است و به همین دلیل می تواند در محیط های خاص کاربرد داشته باشد و زیبایی خاصی را در این فضاها ایجاد کند البته این نوع کاشی در برخی مکان ها مانند حمام یا آشپزخانه دارای کاربرد بیشتری است و بیشتر در این مکان ها به کار می رود.

کاشی سنتی گلدار در گذشته برای نمای بیرونی ساختمان نیز استفاده می شود اما امروز به جز برخی ساختمان های خاص مانند مساجد و اماکن زیارتی کمتر از آنها استفاده می گردد همچنین این کاشی در مکان هایی مانند رستوران های سنتی و قهوه خانه ها نیز به کار می رود و برای این ساختمان ها می تواند مناسب باشد.

کاشی ها در دو نوع لعاب دار و بدون لعاب دسته بندی می شوند.اواع لعاب به صورت براق، مات، گلدار، نیمه براق و حتی ساده هستند که هر کدام از آن ها جذابیت و ویژگی های خود را دارند.

کاشی ها به دو دسته کفی و دیواری تقسیم می شوند؛نوع کفی آن اصطلاحا در بازار به سرامیک شناخته می شود که دلیل آن این است که جنس لعاب روی آن از نوع سرامیک می باشد و علت آن نیز بخاطر مواد غیر آلی یا غیر معدنی است که به لعاب آن اضافه می شود.

رنگ هایی که بعد از پخته شدن کاشی برای آن ها قرار می گیرد باید دارای دمای ذوب مشخصی باشند به همین دلیل این کاشی ها با دقت و تعجب بالای ساخته می شود برای کاش ساخت کاشی های سنتی را به صورت سفید تولید می‌کند. طرح و رنگ دلخواه را بر روی آن پیاده سازی می نمایند و بعد در کنار یکدیگر قرار می دهند و همانند پازل این کاشی ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند

استحکام، درصد جذب آب و کیفیت لعاب روی آن باعت تفاوت در کاشی دیواری و کف می‌شود.استفاده از این محصول در کنار روشویی نیز مناسب بوده و حس خوبی را در این مکان ایجاد می کند و نهایتا این کاشی می تواند در کنار استخرها یا بخش های خاصی از سر در خانه نیز کاربرد داشته باشد و زیبایی خاصی به این مکان ها ببخشد.

برترین توزیع کنندگان انواع کاشی سنتی آشپزخانه

برترین توزیع کنندگان انواع کاشی آشپزخانهبرترین توزیع کنندگان انواع کاشی سنتی دیوار آشپزخانه به صورت عمده اقدام به فروش این مصالح در کشور کرده اند و کسانی که به این کاشی برای ارائه در فروشگاه خود یا صادرات آن نیاز دارند.

می توانند در ارتباط مستقیم با مسئول فروش این محصول بسیار با کیفیت آن را با قیمت مناسب درخواست دهند.

توزیع این محصول به بهترین روش یعنی توزیع اینترنتی صورت می گیرد و خریداران نیازی به مراجعه حضوری به محل توزیع این کاشی ندارد و از هر نقطه کشور می توانند از همین سایت انواع مختلف این محصول را برای آدرس خود درخواست کنند.

توزیع کنندگان عمده روش های دیگر سفارش مانند خرید تلفنی یا استفاده از شبکه های اجتماعی واتس اپ و تلگرام را برای خریداران فراهم ساخته اند

تا به این ترتیب خریداران بتوانند روش های بیشتری برای تهیه و سفارش این محصول به صورت عمده داشته باشند و به سهولت در حداقل زمان ممکن بتوانند این کاشی را برای آدرس مورد نظر خود درخواست کنند.

جهت خرید و فروش این کالا فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما