مقالات

توزیع کننده کاشی سنتی اصفهان

جهت خرید ویا فروش عمده کاشی سنتی فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:09194607670

توزیع کننده کاشی سنتی، این محصول را به تمامی نقاط ایران توزیع می دارد. این توزیع کننده با در نظر گرفتن تمامی نکات، محصولات را به صورتی ارسال می نماید

که دچار هیچگونه آسیب و شکستگی نشوند. تمام محصولات از رنگ و طرح های متنوعی برخوردار هستند، تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود این محصول را خریداری نمایند.

امروزه به دلیل استقبال بی نظیر خریداران داخلی و خارجی ازکاشی طرح سنتی اصفهان، تولید عمده این محصول با افزایش روبرو شده است.

همانطور که می دانید افزایش تولید عمده کاشی سنتی اصفهان به دلیل کاربرد گسترده این محصول می باشد. از این رو مشتریانی که در زمینه خرید و فروش و تجارت کاشی های سنتی فعالیت دارند؛

می توانند به صورت مستقیم محصولات خود را از تولیدکننده و یا از طریق همین سایت دریافت کنند.

تولید عمده کاشی طرح سنتی اصفهان

خصوصیات کاشی طرح سنتی چه می باشد؟

 

خصوصیات کاشی طرح سنتی چه می باشد؟

 

کاشی طرح سنتی دارای برخی خصوصیات منحصر به فردی است، که منجر به محبوبیت بالای آن ها در بین خریداران شده است. این خصوصیات عبارتند از:

جنس کاشی:  این محصول از دو لایه تشکیل می شود که لایه زیرین از خاک و رویه آن ها لعابی است. رویه لعابی کاشی های سنتی از شیشه، اکسیدهای معدنی و فلزی می باشد، که جلوه ای صاف و براق به آنها بخشیده است.

مقاومت کاشی: در خصوص مقاومت این محصول می توان گفت این کاشی ها، به دلیل جنس و نحوه پختی که دارند در برابر سوهان و تیشه بسیار مقاوم هستند.

تنوع رنگ و طرح بالا: کاشی های سنتی دارای طرح های بسیار گسترده ای می باشند که محبوب ترین آن ها پرندگانف گل و بوته ها هستند. از نظر رنگ بندی نیز تنوع بالایی دارند که شامل رنگ هایی همچون فیروزه ای، حنائی، لاجوردی، قرمز، سفید، مشکی، نارنجی و … می شوند.

تطبیق پذیری: کاشی های سنتی با هر محیطی به راحتی قابل تطبیق هستند. به عنوان مثال، از آن ها به عنوان سنگ فرش، نمای داخلی و خارجی مساجد و حتی بناها تاریخی استفاده می شود.

توزیع کننده عمده کاشی طرح سنتی اصفهان

 

توزیع کننده عمده کاشی طرح سنتی اصفهان

 

امروزه خرید از مراکز اصلی توزیع کننده عمده کاشی طرح سنتی اصفهان، این امکان را به خریدار می دهد که محصول را با اطمینان از کیفیت و قیمت آن خریده و همیشه نیز بتواند در هر حجمی که می خواهد محصول را دوباره تهیه کند.

که دچار هیچگونه آسیب و شکستگی نشوند. تمام محصولات از رنگ و طرح های متنوعی برخوردار هستند، تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود این محصول را خریداری نمایند.

در یکسال اخیر به دلیل شرایط کنونی بیماری کرونا و همچنین هزینه های بالای حمل و نقل محصول، توزیع کننده این محصول را به روش های اینترنتی و غیر حضوری نیز در اختیار خریداران عمده قرارمیدهد.

که معمولا شرکت های بازرگانی و تاجران هستند؛ قرار می دهد تا کار آن ها را از بابت دسترسی به این محصول راحت نماید‌. برای خرید و ثبت سفارشات خود از درگاه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

مشاور و کارشناس فروش:خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما