مقالات

تولیدی کاشی سنتی دیوار

تولیدی کاشی سنتی دیوار به خاطر ظاهر زیبا و دوام بالایی که دارد، از دوست داران بی شماری در زمینه های متنوع برخوردار می باشد.

و فضای بی نظیری را به محیط القا کرده تا در اولین نظر چشم ها را به سمت خود خیره نگه دارد. فروش تضمینی این کالا، اقتصادی بوده تا تمامی مخاطبین بتوانند به صورت ایده آل از مزیت های کاربردی این کالای درجه یک به خوبی بهره برداری نمایند.

ساختار و اندازه کاشی دیوار تا حد زیادی در قیمت گذاری آن موثر می باشد به طوری که اگر ابعاد و اندازه آن کوچک تر باشد، طبیعتا از قیمت پایین تری هم برخوردار می باشد.

در مقایسه با نمونه های مشابه از نرخ کمتری برخوردار بوده تا رویکرد مطلوبی را به نمایش بگذارد. امروزه فروش این کالا در بازار به صورت متری صورت می پذیرد که در این روش فروش ابعاد و اندازه کاشی چندان در قیمت گذاری تاثیر ندارد.

IMG ۲۰۲۱۱۲۰۳ ۰۹۱۹۱۱

 

کاربرد های انواع کاشی سنتی دیوار

IMG ۲۰۲۱۱۲۰۳ ۰۹۲۴۲۳
تولیدی کاشی سنتی دیوار

انواع کاشی سنتی دیوار به خاطر مزیت های راهبردی خود در سازه کاربرد بی شماری دارد که در این مقاله به بررسی جامعه این موضوع خواهیم پرداخت:

  1. جلای بی نظیر: در محیط های لابی هتل، سرویس بهداشتی مراکز تجاری و سالن های پذیرایی تالار های عروسی، در کنار نورپردازی های محیطی، ظاهر چشم نوازی را از خود به نمایش می گذارد تا در اولین نظر، چشم ها را به سمت خود جلب نماید.
  2. استقامت ایده آل: با توجه به اینکه زیر فشار و گرمای طاقت فرسا بدست می آیند، به هنگام استفاده، در جوار تغییرات جوی، خراش های سطحی و موارد مشابه، هیچ گونه تغییر کاربردی در کالا رخ نمی دهد.
  3. تراش پذیری بالا: این مسئله دست اپراتور را باز می گذارد تا فرایند های مختلف را در کالا پردازش نماید
  4. تنوع در طرح و رنگ: بنابراین هر شخصی با توجه به دکوراسیون محیط، بهترین گزینه را می تواند شناسایی نماید.ضخامت این کالاها تا حدی بیشتر از سایر کاشی ها می باشد زیرا این محصول باید از مقاومت و ماندگاری بالا تری برخوردار باشد تا پس از نصب دچار ریزش نشود و هم چنین طی استفاده طولانی مدت و اثرگذاری عوامل بیرونی مختلف دچار فرسایش و شکستگی نشود.
  5. تخلخل مناسب: یعنی سیمان به راحتی در بافت محصول نفوذ پیدا نموده و بتن ممتازی را شکل دهد. در نتیجه وزن کلی ساختمان نیز پایین آمده و می توان استاندارد های بین المللی را در خصوص آن رعایت کرد. به علاوه در هنگام بروز حوادث طبیعی مانند زلزله، دیگر هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.
  6. انواع مختلف این کالا در چندین سایز و ابعاد مختلف و در بسیاری از موارد با شکل های هندسی گوناگون طراحی و تولید می شوند زیرا مکان مورد استفاده و نوع فعالیت در انتخاب این کالا بسیار موثر است و تولید کنندگان با ایجاد تنوع در شکل های هندسی و ابعاد آن منجر می شوند تا مشتریان با هر نوع نیازی بتوانند آن را به کار بگیرند

بهترین مرکز عرضه کاشی سنتی دیوار

IMG ۲۰۲۱۱۲۱۳ ۲۱۰۹۰۴
تولیدی کاشی سنتی دیوار

دوستان گرامی با تهیه محصولات مورد نظر خود از بهترین مرکز عرضه کاشی سنتی دیوار، کالایی درجه یک را تهیه می کنند تا به خوبی از ویژگی های برتری که دارد، در زمینه های مختلف بهره برداری نمایند.

این کالاها در بسته بندی های یونولیت شده و پالت بندی استاندارد انجام می شود تا به شکل سالم و بدور از هر گونه مشکلی، در اختیار مشتری قرار بگیرد. به منظور سفارش دهی آسان و ممتاز، تنها باید به سایت رسمی شرکت زرنگارمراجعه نمود.

در میان نمونه های مختلف، مورد درخواستی خود را تعیین کرده تا آن را در بازه زمانی کوتاهی بدست آورید.تولید این کالا به شکل مستقیم، ایده آل بوده و هزینه ها را برای متقاضی کاهش می دهد.

مشتریان با توجه به نوع نیاز و بودجه در دسترس خود می توانند انواع مختلف کاشی را با قیمت های متنوع مشاهده کنند و سپس با مشورت گرفتن از فروشندگان این محصول خریدی رضایت بخش و پر سود را تجربه نمایند.

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما