مقالات

نمایندگی فروش انواع کاشی سنتی باکیفیت

نمایندگی فروش انواع کاشی سنتی با کیفیت را از انواع بهترین سرامیک ها با زیبا ترین طرح و نقش های سنتی در ابعاد مختلف تولید و این کالای با کیفیت را در تمام مراکز فروشی کاشی قرار داده تا همه بتوانند.

از انواع این کاشی های زیبا و متنوع دیدن و در صورت لزوم برای منزل خود خریداری کنند.

کاشی ها ابزار و وسایلی هستند که از آن برای شکل دادن و زیبا سازی دیوار های آشپزخانه و سرویس های بهداستی استفاده می کنیم

Polish ۲۰۲۱۱۰۲۲ ۱۵۳۲۱۳۶۳۸ 1
کاشی سنتی درجه یک

 

 

مشخصات کاشی سنتی چه می باشد؟

 

Polish ۲۰۲۱۱۰۲۲ ۱۵۲۸۴۰۳۰۹
بهترین کاشی سنتی

 

کاشی ها ابزار و لوازمی هستند که در انواع اندازه و طرح و نقش و رنگ در شکل و طرح های امروزی یا سنتی تولید و در اختیار همه هست تا توسط این کالا به زیبا سازی فضای آشپزخانه و سرویس های بهداشتی خود بپردازند .

۱_کاشی یک شی مربع شکل است که ممکن است در۲_ ابعاد مختلف تولید شده و دارای۳_ انواع ساده در انواع رنگ بندی و طرح دار در تمام طرح هایی که می شود تصور آن را کرد وجود دارند البته۴_ جنس بیشتر کاشی ها از قدیم تا به حال از سرامیک بوده است.

اما کاشی هایی که از طرح های سنتی برخوردار هستند۵_ دارای طرح های سنتی بر گرفته از نقش و نقوش های قدیمی تر هستند که در آن تصاویر به سمت۶_ اشکال هندسی و بیشتر به سمت دایره و خطوط منحنی و گاهی صاف می رود.

۷_رنگ انواع این محصولات که اتفاقا بسیار زیبا نیز هستند و خیلی از افراد این مدل کاشی را برای منزل خود می پسندند بیشتر بسمت۸_ آبی و فیروزه ای تا سورمه ای و امثال آن که گاهی با خط های قهوه ای و طلایی و سفید تزئین شده پیش می رود.

 ویژه گی کاشی سنتی با کیفیت

 

Polish ۲۰۲۱۱۰۱۳ ۰۹۵۶۱۱۶۹۹
ویژگی کاشی سنتی

 

این کالا کاملا قابل شستشو و از طرح هایی بسیار زیبا و شایسته برخوردار است. این مرکز فروش کالا ی عالی و مرغوب را در اندازه های مختلف در اختیار تمام مصرف کنندگان این کالا قرار داده تا از یک کاشی زیبا و با کیفیت استفاده کنند.

قیمت کاشی عالی با طرح های سنتی زیبا قیمتی بسیار عالی و مناسب است اما برای تهیه و دسترسی به همین قیمت های مناسب باید دلالان را کنار بگذارید و خرید مستقیم کاشی سنتی را انتخاب فرمایید در غیر این صورت با تغییر قیمت نجومی رو به رو می شوید.

لذا عرضه کنندگان کاشی چاره ای اندیشیده و امتیاز ویژه ای برای خرید ویژه کاشی در اختیار شما گذاشته اند تا بتوانید کاشی را به صورت عمده با قیمتی استثنایی خریداری و از بابت پرداختی از قیمت کف یا پایه مشخص شده سود ببرید.

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

شماره تماس :09194607670

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما