مقالات

شرکت عرضه انواع تابلو کاشی سنتی

شرکت عرضه تابلو کاشی سنتی برای صاحبان مشاغل و مغازه های کوچک که در سطح شهر نیاز بالایی به تابلو کاشی دارند و همواره در پی خرید آن در مقادیر انبوه و عمده می باشند؛سعی دارد مراکزی را مشخص کندو به همین دلیل آن ها با مراجعه به فروشگاه های تابلو کاشی سنتی عمده می توانند سفارش خودرا به صورت مستقیم از پخش کنندگان کاشی دریافت کنند و با پرداخت هزینه کمتر، سود بیشتری را دریافت نمایند.

Polish ۲۰۲۲۰۵۳۱ ۰۱۰۱۳۹۳۸۷
تابلو کاشی سنتی شرکت زرنگار

 

ویژگی ساختار تابلو کاشی سنتی

IMG ۲۰۲۲۰۴۱۱ ۲۰۵۶۰۶
کاشی سنتی تابلو

ویژگی های هر محصول و عملکرد آن ریشه در نوع و میزان مواد سازنده آن دارد به همین علت شیمیدان ها و تولید کنندگان همواره با کم و زیاد کردن برخی ترکیبات موجود در ساختار شیمیایی اجسام به تغییر یا بهبود عملکرد محصول نهایی منجر می شوند.

تولید کنندگان کاشی با کاهش برخی ترکیبات و عناصر موجود در کاشی های سرامیکی اقدام به تغییر ساختار آن ها و تغییر کاربرد کاشی ها شدند.

این محصولات از خاک رس تصفیه شده در فرآیند تولید کاشی و سرامیک تهیه می شوند لذا مقاومت و ضخامت استحکام این نوع  کاشی ها بسیار بالا هستند.

آن ها با کاهش کلسیم موجود در ترکیبات کاشی میزان سختی بافت کاشی را کاهش دادند و آن ها را متناسب ساخت انواع محصولات هنری به خصوص کاشی تابلو نمودند.

این کاشی ها که دارای بافتی ظریف می باشند و طراحی های روی آن ها بسیار تخصصی تر انجام شده است تا مشتریان با انتخاب طرح و مدل مورد نظر و قاب کردن آن بتوانند تابلو هایی زیبا ایجاد کنند.

از کانی هایی مانند فلدسپات نیز به منظور مقاوم سازی و افزایش دوام و ماندگاری کاشی ها استفاده می شود و طی مراحل مشخصی این محصول در مقادیر متعادل به ترکیبات کاشی اضافه می گردد.

تولید کنندگان تابلو در مراحل مختلف تولید کاشی روی آن آزمایش های مشخصی انجام می دهند تا همواره از استاندارد بودن و درجه بندی کیفی آن اطمینان کسب کنند.

قیمت گذاری تابلو کاشی سنتی

تابلوی طرح کاشی – فروشگاه هدیه نوستال‌گیفت

مشتریان به منظور اطلاع یابی از روش های خرید و یا قیمت تابلو کاشی سنتی از روش های زیادی می توانند اقدام نمایند و هم چنین می توانند با برقراری ارتباط با مشاوران و تیم پشتیبانی فروش از آسان ترین روش های خرید اطلاع پیدا کنند.

لازم به ذکر است که قیمت این محصول به علت معیار های تعیین شده از سوی تولید کنندگان متغیر می باشد که کیفیت و مرغوبیت کالا در صدر عوامل قیمت گذار می باشد.

عامل دیگر میزان طراحی ها و ابعاد و اندازه های کاشی مورد نظر می باشد و بدیهی است که کاشی هایی که دارای طرح های برجسته یه پر کار تر و اندازه های بزرگ تر می باشند از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

همچنین افرادی که در زمینه خرید و فروش این نوع کاشیها فعالیت دارند با خرید عمده می توانند به راحتی محصول خود را تهیه نمایند و همچنین با مشاوره گرفتن از مشاوران ما در این سایت هیچ گونه ابهام و سوالی در ذهن آنها در رابطه بااین محصولات وجود نخواهد داشت و مشاوران ما نیز با صبر و تحمل به تمام سوالات آنها پاسخ خواهند داد.

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

شماره تماس:09194607670

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما