مقالات

شرکت پخش کاشی سنتی کف

 

شرکت پخش کاشی سنتی کف این کاشی ها را به صورت عمده به دیگر نمایندگی های فروش این محصولات عرضه می‌کند و از این طریق توانسته است

سود بالایی را به دست آورد ضمن این که نیاز بازار داخلی به این محصولات را فراهم کند. این شرکت تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت از سالم بودن و مرغوب بودن به مشتریان عرضه می کند و از این طریق موجب جذب افراد بسیاری برای خرید از این فروشگاه شده است.

 

خرید انواع کاشی سنتی کف سراج

مزایای استفاده از کاشی سنتی کف

 

مزایای استفاده از کاشی سنتی کفاستفاده از کاشی سنتی کف برای کف پوش های مکان های پر رفت و آمد می تواند گزینه مناسبی باشد به این دلیل که این کاشی ها دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه هستند.

و به راحتی نمی شکنند ضمن این که برای رنگ نمودن آن ها از بهترین رنگ های موجود در بازار استفاده می‌ شود که به مرور زمان رنگ این محصولات از بین نرفته و ظاهر اولیه خود را حفظ می‌ کنند

به همین دلیل می‌توان آن ها را برای مکان های پر رفت و آمد نیز مورد استفاده قرار داد.

کاشی سنتی کف همچنین دارای خاصیت نانو بوده که میزان جذب رطوبت کمی داشته و می تواند از نفوذ رطوبت به دیواره ها و کف ساختمان جلوگیری نماید.

و همین یک مزیت بزرگ برای آنها می باشد ضمنا باید بدانید رنگ بندی متنوع این کاشی باعث شده است امروزه بیشتر طراحان داخلی هم برای ساختمان های خود که می‌خواهند

ظاهر سنتی داشته باشند از این کاشی ها استفاده نمایند تا ظاهر فضاها را زیبا تر نمایند.

هنر کاشی کاری ایران

 

Polish ۲۰۲۱۱۱۰۴ ۱۵۲۰۱۹۷۱۰

هنر کاشي کاري ايران ريشه در هنر سفالگري دارد. تمدن بشري، از ابتکار و ساخت تا به تکامل رسيدن، با سفالينه آغاز شده است.

پيشينه ظرف هاي سفالين به دست آمده از تپه هاي اسماعيل آباد و خوروين، اطراف دور و نزديک قزوين، به هزاره پنجم قبل از ميلاد ميرسد.

ظرف هاي سفالين کشف شده از تپه هاي حسنلو و مارليک به ترتيب از هزارههاي سوم و يکم قبل از ميلاد سخن ميگويند. اين ظرف ها از خاک رس خالص و با نقش دهي بر لعاب هاي مرغوب و پخت اصولي تهيه شده اند.

کاشي هاي بلوکه و قطور به شکل مکعب مستطيل با گودي و برجستگي، با نقش هاي گياهي، انسان سرباز و سربازان جاويدان، شيرمردان بالدار، شيران و … با رنگ هاي مشکي، سبز سير، قهوه اي و زرد نارنجي کشف شده است

از شوش، از ارزش هاي بالاي کاشيپزي و هنر کاشي سازي دوران هخامنشي حکايت ميکند. سراميک کاشي «چهره و قامت نگاره ها» از کاخ بيشابور «معرق گونه هاي» دوره ساساني، براي بشريت پديده ارزشمندي به ارمغان آورده است.

Polish ۲۰۲۱۰۹۲۸ ۰۹۳۴۵۵۱۹۵

کاشي کاري قرون چهارم و پنجم بعد از اسلام و از دوره سلجوقي و دوره هاي بعد، با رنگهاي فيروزهاي و لاجوردي و نقش هاي گره، خط و عناصر تزييني «رسمي و قطار»، ارزش هايي براي معماري ايراني، همچون ميله اي مسجد علي و ساربان در اصفهان به يادگار گذاشته است.

از دوره ايلخاني هنر کاشي معرق، معقلي کاشي و کاشي هاي تک رنگ فيروزهاي و لاجوردي هندسي، ارمغان بزرگ و شروع دگرگوني هاي هنر کاشيگري و کاشيکاري بوده که به ترتيب آثار گنبد سلطانيه، پيربکران و … را به جا گذاشته است.

کاشيکاري دوره تيموري، از معرق کاشي با نقش هاي اسليمي، خط، بويژه سه رگي بنايي کاشي و بسياري ديگر، پديده هاي شگرفي چون:

مقبره تيمور، مسجد جامع گوهرشاد و … را براي معماري ايران و جهان اسلام به وجود آورده و دگرگوني هاي هنر کاشيکاري در دوره هاي بعد را نيز سبب شده است.

خریدانواع کاشی سنتی کف

 

شرکت پخش کاشی سنتی کف

خریداران برای خرید انواع کاشی سنتی کف زرنگار می توانند به مراکز فروش عمده این کالا مراجعه کرده و کالاهای مورد نظر خود را با قیمتی ارزانتر از دیگر مراکز تهیه نمایند .

باید بدانید که انواع مختلف کاشی در این فروشگاه در کیفیت های گوناگون طبقه بندی شده و با قیمت های مختلف به فروش می رسد.

بنابراین خریداران با هر مقدار هزینه می توانند به راحتی این محصولات را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند و از کیفیت آنها نیز مطمئن باشند به این دلیل که تمامی این محصولات با تضمین کیفیت از فروشندگان به مشتریان عرضه می‌شوند.

این شرکت پخش کاشی ها را به صورت مستقیم از مراکز تولیدی این کالاها خریداری می‌کنند و با حذف دلالان و واسطه که موجب افزایش قیمت این کالا می شوند.

آنها را با درصد سود اندکی به مشتریان عرضه می نماید و به همین دلیل هم افراد زیادی برای خرید این کالاها برای فروشگاه ها و منازل خود به این مرکز فروش مراجعه می کنند تا خرید مقرون به صرفه داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما