مقالات

صادرات عمده کاشی رنگی ساده

جهت خرید عمده و سفارش فروش کاشی رنگی ساده فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:09194607670

صادرات عمده کاشی رنگی ساده به کشورهای مختلفی از جمله: عراق، ترکیه، افغانستان و دیگر کشورهای همجوار ایران امکان پذیر می باشد.

کاشی یکی از مهمترین مصالح ساختمانی می باشد که در آخرین مرحله ساختمان سازی از آن استفاده می کنند. کاشی انواع مختلفی دارد که از نظر جنس رنگ و اندازه تفاوت‌های زیادی با همدیگر دارند.

کاشی رنگی یکی از جدیدترین نوع محصول می باشد که بیشتر افراد امروزه از آن استفاده زیادی می‌کنند و زیبایی و جذابیت آن نهایت استفاده و بهره را می برند.

مراکز پخش کاشی رنگی ایرانی دارنده محصولی با کیفیت بالا می باشد که به روش های متعدد تجاری به فروش می رسانند.

 

مراکز پخش کاشی رنگی ایرانی

نکات مهم در مورد کاشی رنگی ایرانی

نکات مهم در مورد کاشی رنگی ایرانی

 

همانطور که می دانید کاشی یکی از اجزای مهمی است که از گذشته تا کنون برای زیبا سازی ساختمان همچنین مقاومت و کیفیت داخل و خارج خانه از آن استفاده زیادی می کنند.

این محصول به عنوان کاشی سنتی نیز شناخته می شود چون هفت رنگ دارد زیبایی خیره کننده ای به مکان مورد نظر می بخشد. در ادامه به نکات مهم در مورد کاشی رنگی ایرانی می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد.

  • یکی از مهم ترین نکات مهم در مورد کاشی جنس و کیفیت آن است  این محصول به دلیل اینکه از مواد اولیه درجه یک با فرمولاسیون خاصی ساخته می شود کیفیت بسیار بالایی دارد.
  • همچنین کاشی در برابر تغییرات آب و هوایی هیچ تغییری نمی کند و به راحتی شکسته نمی شود مواد اولیه آن خاک رس می باشد مقاومت و کیفیت این کاشی را افزایش می‌دهد همچنین کاشی ضد ضربه نیز می‌باشد و در برابر فشار و همچنین با برخورد وسایل نوک تیز هیچ واکنشی به وجود نمی‌آید
  • رنگ از دیگر نکاتی است بیشتر افراد باید به آن توجه کنند کاشی رنگی ساده این را دارد که برای هر مکان مناسب می باشد و می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید چون ساده است هیچ وقت از مد نمی‌افتد.
  • سایز کاشی از دیگر نکاتی می باشد که باید در انتخاب آن نهایت دقت و تلاش و نمایید با اندازه گیری ابعاد و متراژ مکان مناسب می توانید این کالا را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید
  • چینش کاشی نیز بسیار مهم می باشد در گذشته به صورت ساده و ابتدایی کاشی ها را با دیوار تراز می کردند سپس اقدام به کاشی کردن می‌نمودند امروزه با طرح های زیادی از جمله: مورب، چپ و راستی و آجری نیز این کاشی را می چسبانند.

صادرات عمده کاشی رنگی ساده

 

صادرات عمده کاشی رنگی ساده

 

کاشی رنگی صادراتی یکی از با کیفیت ترین نوع کاشی می باشد که دارای طرح ساده است بیشتر فروشندگان آن را به صورت عمده به فروش می رسانند از آنجایی که این کالا از نظر رنگ شکل سایز ضخامت بسیار متمایز می باشد خریداران بسیار زیادی دارد.

صادرات عمده این محصول به کشورهای مختلفی از جمله: عراق، ترکیه، افغانستان و دیگر کشورهای همجوار ایران امکان پذیر می باشد.

با فروش این کاشی می توانید عرض زیادی وارد ایران نمایید همچنین این محصول ایرانی را به دیگر کشورها معرفی نمایید این محصول یکی از اقلام صادراتی و منحصر به فرد ایرانی می باشد خریداران از طریق همین سایت می توانند این کاشی را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند.

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما