مقالات

عرضه مستقیم کاشی سنتی حوض

عرضه مستقیم کاشی سنتی حوض در بازار شکل گرفت تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید و عرضه آن نمودند و به این ترتیب طی مدت زمانی اندک برند های مختلفی از این محصول در بازار وارد شد.

که انتخاب بهترین نوع آن برای مشتریان دشوار گردید.بازار فروش کاشی سنتی حوض به چندین دلیل برای مشتریان مزایا دارد و با سود همراه است که یکی از مهم ترین آن ها سود اقتصادی می باشد.

زیرا اگر آن ها محصول مورد نظر خود را بدون واسطه و از فروشندگان و عرضه کنندگان کاشی سنتی حوض دریافت کنند می توانند آن را با قیمتی مناسب تر و با کیفیت بهتر خریداری کنند و بیشترین بازدهی را از خریدی رضایت بخش داشته باشند.

Polish ۲۰۲۱۱۱۱۷ ۰۹۱۶۱۷۰۹۷
کاشی سنتی حوض

انواع مختلف کاشی سنتی حوض

تولید کنندگان ایرانی با تلاش های فراوان اقدام به تولید کاشی سنتی حوض در چندین نوع و طرح و مدل مختلف زدند که هر یک از آن ها با داشتن ویژگی هایی منحصر به فرد و جلوه ای خاص توجه عده محدودی را به خود جلب کردند.

این کاشی ها در دو نوع مات و براق عرضه می شوند که در رنگبندی های متنوعی به فروش می رسند که مشتریان با مشورت با فروشندگان و یا طراحان معماری می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

به طور مثال کاشی هایی که رنگ های تیره دارند فضایی کلاسیک و مرموز را ایجاد می کنند و به طور عمده به منظور کف پوشی و یا حتی دیوار پوشی استخر ها و فضا های جکوزی مورد استفاده قرار می گیرند؛

علاوه بر این رنگ های روشن این محصول طی استفاده موجب پر‌نور تر و بزرگ تر شدن فضای مورد نظر می شوند و با بازتاب نور زیبایی بی نظیری ایجاد می کنند.

مقاومت کاشی ها در برابر نفوذ آب و یا لغزش و تغییر دما نیز در برند ها و انواع مختلف آن متغیر می باشد که متقاضیان می توانند به طور‌ کامل با فروشندگان صحبت کنند و از ویژگی ها و قیمت محصول اطلاع یابند.

IMG ۲۰۲۱۱۲۱۵ ۰۷۱۱۳۴
کاشی سنتی حوض

شیوه نصب کاشی سنتی حوض

نصب کاشی استخری و آب بندی استخر

یکی از مهم ترین عواملی که پس از کیفیت و قیمت قابل توجه است، نحوه نصب کاشی ها می باشد که فروشندگان در این زمینه نیز مشتریان را تنها نگذاشتند و آن ها را در این امر نیز راهنمایی کردند تا بتوانند با استفاده از شیوه های صحیح نصب بهترین بازدهی را از محصول خود داشته باشند.

در بسیاری از موارد کاشی های حوض با استفاده از چسب های مخصوص و محکمی به کف یا دیواره استخر ها و آبنما ها و حتی حوض های کوچک چسبانده می شوند.

فروشنده برتر کاشی سنتی در این وبسایت در پی آن است تا این محصول بی نظیر و درجه یک را به تمامی نقاط کشور ارسال نمایند .

لذا برای استفاده از این محصول فقط کافی است با مشاوران و توزیع انواع کاشی در رابطه با نحوه ثبت سفارش و قیمت این محصول صحبت نمایید.آنها شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کنند تا این محصول درجه یک را با قیمتی مناسب خریداری نمایید

نصاب های زیادی در مراکز فروش ما مستقر شده اند تا در صورت نیاز مشتریان به کمک آن ها بروند و این فرایند را به صورت تخصصی تر و مطمئن تر انجام دهند.

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما