مقالات

عرضه کننده انواع کاشی سنتی

کشور ایران در سال‌های گذشته کاشی را از کشورهای همسایه وارد می‌کردند اما با گذشت زمان توانسته از این محصول با کیفیت به صورت گسترده و عمده تولیدو به کشورهای دیگر نیز صادر نمایند.

تولید کننده گان کاشی سنتی همواره سعی می کنند این محصول را با قیمت کم کیفیت بالا به دست مشتریان عزیز برساندچون این کاشی ها در چندین طرح و مدل مختلف با نقش های سنتی و تصاویر تاریخی نیز تولید می شوند تا به منظور مرمت و بازسازی نمای ساختمان های سنتی و قدیمی و یا بنا های تاریخی و عمومی به کار گرفته شود.

لذاکیفیت این کالاها بالا رفته است و رضایت مشتریان افزایش یافته است کشور ما با اجرای طرح‌های متنوع و جذاب به خریداران کمک می‌کنند که با سلیقه خود بهترین کاشی را به خانه خود هدیه دهند.

IMG ۲۰۲۱۱۲۱۵ ۰۸۵۷۱۸ 1
کاشی سنتی کف

 

نکات مهم در انتخاب کاشی سنتی کف

IMG ۲۰۲۲۰۴۱۵ ۱۸۲۳۱۲
کاشی سنتی کف

همانطور که میدانید به دلیل حساس بودن افراد جامعه برای انتخابات لوازم و محصولات خانه خود تولید کنندگان سعی دارند انواع کاشی های سنتی این محصول را با طرح های جذاب و رنگهای متنوع در اختیار شما مشتریان قرار دهند ،شما میتوانید با انتخاب درست و بهینه از ایجاد برخی از هزینه‌های دیگر جلوگیری کنید.

مثلاً مثل فرش اگرکاشی یا سرامیک کیفیت بسیار بالایی داشته باشد همچنین زیبایی منحصر به فرد لازم نیست فرش یا موکت را خریداری کنید همچنین می توانید با یک انتخاب درست کاشی سنتی یا سرامیک  مدرن و زیبا را با سایر وسایل خانه خود ست کنید و زیبایی چشم نوازی به اطراف تان هدیه دهید.

برای خرید کاشی سنتی باید به برخی از نکات توجه زیادی داشته باشید یاد داشته باشید و مهمترین نکات توجه به قیمت و کیفیت و جنس مرغوب میباشد ،که اگر جنس لازم را داشته باشد و زیبای آن دوچندان می‌گردد.

سپس کیفیت محصول از اهمیت بالایی برخوردار است کاشی سنتی پذیرایی سعی می کنند محصول را به نحو احسن و با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تولید نمایند و به بازار فروش ارائه کنند برخی از مراکز ما هستند که محصول را به صورت مستقیم و بدون دخالت هیچ گونه افراد به دست مشتریان برسانند نبود واسطه باعث کیفیت بیشتر و قیمت کمتر میشود

قیمت هر متر کاشی سنتی معمولی

IMG ۲۰۲۱۱۲۱۵ ۰۷۰۹۵۸
قیمت هرمتر کاشی سنتی

امروز قیمت کاشی سنتی را نمی‌توان یک سال در نظر گرفت به دلیل نوسانات بسیار زیادی که در بازار ارز وجود دارد نمی‌توان برای محصولات قیمت یکسانی در نظر گرفته اما اگر می توانید این محصول را از سایت ها یا مراکز معتبر خریداری نمایید.

بدون شک قیمت به روز و دقیق آن را به شما اعلام خواهند کرد انواع فروشگاه های این محصول سعی دارند آن را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مشتریان برسانند اما در برخی اوقات فروشگاه‌ها محصول را با واسطه به دست مشتریان می‌رساند.

این سایت طراحی شده تا با جلوگیری از افراد واسطه انواع کاشی سنتی با کیفیت و مرغوب را بدون دخالت واسطه و به صورت مستقیم به دست مشتریان برسانند

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما