مقالات

مرجع عرضه کاشی سنتی معرق

مرجع عرضه کاشی سنتی معرق همه روزه در کشور مابه ارائه و خریدو فروش این کاشی های سنتی می پردازد.

زیبایی معماری مکان های تاریخی با هنر کاشی کاری رادو چندان کرده است. کاشی کاری مشبک و کاشی معرق این چنین نمایی را خلق می کنند.

اگر بخواهیم این هنر را تعریف کنیم، به طور کلی کاشیکاری معرق به هنری گفته می ‌شود که در آن، تکه های کوچک و شکسته شده کاشی های رنگارنگ در کنار هم قرار داده می‌شوند.

 

Polish ۲۰۲۱۰۷۲۶ ۱۹۳۳۵۴۲۵۲

تا سطح جدیدی را با شکل و نمای ظاهری جدید ایجاد کنند. کاشیکاری معرق نه تنها برای معماری های بزرگ کاربرد دارد بلکه امروزه به عنوان یک هنر درآمدزا برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی مورد توجه قرار گرفته است.

شاید تاکنون بارها و بارها با هنر کاشیکاری برای ساخت تابلوهای تزئینی یا تزئین شیشه و آینه برخورد داشته‌اید. کار کردن با ابزارها و لوازم هنری می تواند .

برای تقویت روحیه در منزل به ویژه برای خانم های خانه دار بسیار مثبت واقع شود. افرادی که به کسب درآمد از آثار هنری علاقه مند هستند.

می توانند از کاشی معرق به این منظور استفاده کنند. از آن جایی که زیبایی هنر کاشی معرق، خیره کننده و جذاب است، تصمیم داریم

ادامه این مطلب را درباره همین هنر زیبا صحبت کنیم و در پایان به روش ها و نکات مهم جهت کسب درآمد از کاشیکاری معرق اشاره ای کوتاه خواهیم داشت.

کاشی سنتی معرق یکی از زیباترین و بهترین انواع کاشی در کشور است که در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشد.

پخش این نوع کاشی به دو صورت عمده و جزئی انجام می شود. در فروش عمده قیمت این محصول تا جد بسیار زیادی برای خریداران کاهش پیدا می کند .

و این فرصت برای مشتریان گرامی فراهم می شود تا بتوانند این کالا را به صورت انبوه و با هزینه مقرون به صرفه ای تهیه کنند.

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۳ ۱۸۴۳۲۵
کاشی سنتی معرق

 

ویژگی های کاشی سنتی معرق

 

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۵ ۱۰۴۸۱۳
کاشی سنتی معرق

 

کاشی یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع مصالح ساختمانی است که خود به مدل های گوناگونی تقسیم می شود. از مدل های این محصول می توان به نمونه های معرق کاری شده آن اشاره کرد.

این نوع کاشی قابلیت استفاده در مکان های مختلف منزل را دارد و به کارگیری آن موجب زیبایی هر چه بیشتر محیط داخلی منزل خواهد شد.

این نوع کاشی از ویژگی ها و مشخصه های متعددی برخوردار است که مشتریان گرامی در زمان خرید بهتر است به آن توجه کنند. این ویژگی ها را می توانیم به صورت زیر دسته بندی کنیم:

  • یکی از اصلی ترین ویژگی های این نوع کاشی، مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد. این کاشی دارای دوام بسیار عالی است و می توان از آن در محیط هایی که دارای رطوبت و آب بسیار زیاد هستند، نیز استفاده کرد.
  • از دیگر ویژگی های این کالا، می توان به طرح ها و رنگ بندی های بسیار زیبای آن اشاره کرد. رنگ بندی های این کالا دارای تنوع و زیبایی منحصر به فردی هستند و در برابر خش و ضربه از بین نخواهند رفت.
  • این نوع کاشی دارای میزان ضخامت عالی است و این امر باعث شده تا بتوان از آن برای مدت زمان بسیار زیاد و طولانی استفاده کرد.

قیمت نهایی کاشی سنتی معرق

 

Polish ۲۰۲۱۱۰۱۳ ۱۰۰۶۳۹۱۷۵
کاشی سنتی

 

 

قیمت نهایی کاشی اصل و با کیفیت معرق یکی از مهمترین فاکتور هایی است که افراد در زمان خرید و سفارش این کالا بهتر است به آن توجه کنند.

قیمت این محصول متاثر از شاخص های گوناگونی است که اصلی ترین آن قانون عرضه و تقاضا می باشد.

طبق این قانون زمانی که میزان تقاضا برای خرید و سفارش کاشی سنتی افزایش پیدا کند، سطح تولید و عرضه آن نیز بیشتر خواهد شد که این امر نقش مهمی در کاهش قیمت تمام شده این مدل کاشی ارزشمند خواهد داشت.

این سایت معتبر ترین مرکز پخش کاشی در کشور است که هر یک از مدل ها و نمونه های این کالا را با قیمت منصفانه ای به دست مشتریان و سفارش دهندگان گرامی و محترم می رساند.

 

IMG ۲۰۲۱۱۱۰۱ ۱۸۳۸۳۹

خرید آسان و ارزان و با کیفیت را از طریق سایت ماتجربه نمایید.

جهت سفارش محصول با همکاران ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

شماره تماس:09194607670

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما