مقالات

فروش مستقیم کاشی سنتی آشپزخانه

کاشی سنتی آشپزخانه با عملکرد دقیق خود در کنار ایفای نقش صحیح روز به روز مشتریان بیشتری را جذب کرده و از سهم فروش بالا تری برخودار شده است، هم چنین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کاشی و سرامیک اقدام به ایجاد روش های نوین و آسان به منظور فروش مستقیم کاشی سنتی آشپزخانه نمودند و آن را در مقادیر عمده و انبوه در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دادند.

10 کاشی کاری سنتی ideas | tile art, islamic mosaic, islamic art pattern

 

رنگبندی های متنوع کاشی سنتی آشپزخانه

طی ساخت و ساز واحد های مسکونی جدید تر و مدرن تر از کاشی های مخصوصی به منظور پوشش دیوار ها و کف اشپزخانه استفاده می کنند که این کاشی ها با ساختار و قابلیت های منحصر به فردی که دارند از انواع دیگر کاشی متمایز گشته اند.

مجله سرام پخش | چرا کاشی و سرامیک بهترین دیوارپوش برای آشپزخانه است؟

انواع کاشی های اشپزخانه دارای ترکیباتی روی سطح بیرونی خود می باشند که به آن ها خاصیت ضد آبی بخشیده است و موجب شده است تا طی استفاده هنگام تماس با رطوبت از خود مقاومت نشان دهند و دچار ترک خوردگی و فرسایش نشوند.

این کاشی ها در چندین طرح و رنگبندی مختلف به خصوص طرح های سنتی و کلاسیک طراحی و تولید می شوند تا متناسب با سلایق گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند و طی هر استفاده بیشترین بازدهی را داشته باشند.

رنگبندی های متنوع این کاشی ها در کنار کیفیت بی نظیر و قیمت استثنایی این محصول منجر شد تا این محصول بتواند طی چند سال متوالی همواره روند صعودی در خرید و فروش را در دست داشته باشد و مشتریان آن به صورت روز افزون افزایش یابند.

در نتیجه این عوامل تولید کنندگان اقدام به گسترش خط تولید این محصول نمودند تا پاسخگوی نیاز بازار باشند و بتوانند آن را در مقادیر عمده وارد بازار کنند.

مراکز عرضه کاشی سنتی آشپزخانه

سرامیک سنتی آشپزخانه ایرانی صنایع دستی اصفهان

امروزه فروشگاه های زیادی در سرتاسر کشور تاسیس شده اند که این محصولات در چندین طرح مختلف و در مقادیر بالا در آن ها موجود شده است.

این امر موجب بهره مندی مشتریان از خرید بدون واسطه کاشی سنتی آشپزخانه شده است تا آن ها بتوانند شاهد کیفیت و سلامت محصول به صورت مستقیم باشند و آن را در طرح ها و رنگبندی های گوناگون مشاهده کنند تا بتوانند با توجه به سلیقه شخصی خود بهترین انتخاب و خرید را داشته باشند.

خرید بدون واسطه موجب شده است تا آن ها با پرداخت هزینه کمتر، سود بیشتری را دریافت کنند و به این ترتیب خریدی رضایت بخش و بی نقص از محصولی مرغوب داشته باشند.

عرضه مستقیم انواع کاشی سنتی آشپزخانه

نمایندگی عرضه کاشی بین کابینتی طرح سنتی - بازرگانی کاشیان

عرضه مستقیم انواع کاشی سنتی آشپزخانه ارزان را به صورت 24 ساعته در داخل کشور صورت می دهند. همچنین صادرات کاشی آشپزخانه لاکچری را به کشورهای همسایه داریم و نیاز نیمی از آن ها توسط کشور ایران تامین می شود، کاشی آشپزخانه جدید برای نصب در و دیوار با لعاب های براق کاربرد دارد که نسبت به کاشی های کف مستحکم نمی باشد و از استقامت پایین تری برخوردار است.

کاشی آشپزخانه ارزان در رنگ و طرح و ابعاد از تنوع بالایی برخوردار است، نسل جدید کاشی ها که امروزه از تکنولوژی چاپ بهره می برند از زیبایی و طرح های خاصی برخوردارند. باید بدانید که کاشی از دو قسمت شکل گرفته؛ سمت سفالی آن که بخش اصلی کاشی را تشکیل می دهد، و لعاب آن که بخش رویی کاشی را تشکیل می دهد و شیشه ای رنگ است.

کاشی از خاک رس و مواد دیگر تهیه شده به شکل خمیری شکل داخل قالب ریخته می شود و این قالب ها در دستگاه مخصوص قرار می گیرند و خشک می شوند و شکل قالب را به خود می گیرند و سپس در کوره پزی مخصوص کاشی قرار می گیرند و حرارت می بینند.

مشاور و کارشناس فروش:خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما