مقالات

مرجع فروش عمده کاشی سرامیک سنتی در اصفهان

جهت خرید عمده و سفارش فروش کاشی سرامیک فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:09194607670

مرجع فروش عمده کاشی سرامیک سنتی تزیینی این محصولات را در قالب طرح های سنتی الهام گرفته شده از فرهنگ و تمدن بومی کشور ارائه می‌کنند .

در واقع این محصولات امروزه به یکی است مورد توجه ترین کاشی های تولید شده در کشور تبدیل شده است و اکثر طراحان دکوراسیون داخلی و دکوراسیون هتل ها و رستوران ها علاقه بسیار زیادی برای ایجاد محیط های سنتی پیدا کردند

لذا بالارفتن سطح کیفی و ارتقاء سطح طرح های ارائه شده جزء مهمی در عرضه این محصول شده است.

عرضه کنندگان کاشی سنتی تزیینی

نکات مهم درباره کاشی سنتی

نکات مهم درباره کاشی سنتیاز نکات مهمی که در مورد کاشی سنتی می توان به آن اشاره کرد وجود رنگ و لعاب های استفاده شده بسیار مقاوم در برابر ضربه و همچنین در برابر نور می باشد.

استفاده از طرح های بسیار زیبا و همچنین نوین و تولید آنها از رنگ های با کیفیت که در کوره هایی با دمای بالا پخته می شوند آنها را به محصولات ماندگاری تبدیل کرده است.

همچنین در رابطه با این کاشی ها می توان گفت که با وجود ابعاد مختلف تنها نقشه‌های هدفمند بر روی این کاشی ها سبب می شود

تا طراحان و هنرمندان دکوراسیون داخلی با قرار دادن آنها در کنار یکدیگر الگوی مشخصی از یک طرح را بر روی دیوار و یا مکان مورد نظر ایجاد نمایند.

برداشتن این قدم در تولید این کاشی ها سبب شده است تا افراد بدون داشتن نگرانی از آینده طرح و نقشه های اجرا شده خود بتوانند از آنها بهره لازم را ببرند.

کاشی سنتی از آن قبیل کاشی های تولید شده در کشور است که امروزه شناخت بیشتر افراد را به سوی خود جذب کرده است و آشنایی آنها را موجب گشته است در واقع در سال‌های اخیر شاهد رشد تولید و طراحی این نوع محصول بوده‌اید که خود سبب ساز ایجاد سلیقه‌های بومی و زنده کردن است.

خرید ویژه کاشی سنتی تزیینی

خرید ویژه کاشی سنتی تزیینیخرید ویژه کاشی سنتی تزیینی به صورت عمده و در حجم بالا می تواند برای آن دسته از طراحان و پیمانکاران داخلی یکی از ویژگی‌های خوب محسوب گردد چرا که به راحتی می‌تواند در صرف هزینه های آنها مقرون به صرفه عملکرده و همچنین میزان دقت و کیفیت را در انتخاب آنها بالا ببرد.

همچنین وجود کاتالوگ‌های این محصولات تولید شده این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند الگوها و طرح های مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کرده و با توجه به گوناگون بودن ابعاد این محصولات تولید شده برای مکان مورد نظر خود بتوانند ابعاد مناسبی از این کاشی های سنتی را تهیه کرده و در کنار یکدیگر قرار دهند تا طرح زیبایی نقش ببندد.

مشاور و مدیر فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما