مقالات

مرکز پخش تابلو کاشی سنتی

مرکز پخش تابلو کاشی سنتی روز به روز از رونق بیشتری برخوردار می شود و به این منظور تولید کنندگان و صادرکنندگان ایرانی دست به کار شدند تا با تولید این محصول در مقادیر کافی و زمان مناسب و عرضه آن به بازار های داخلی و خارجی این محصول کاربردی و بی نظیر را در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان دهند.

Polish ۲۰۲۱۱۰۰۱ ۲۳۳۸۵۲۵۸۶
تابلو کاشی سنتی

سبک های مختلف تابلو کاشی سنتی

تابلو کاشی از انواع محبوب و پر طرفدار کاشی در بازار می باشد و با داشتن انواع و مدل های گوناگون توانسته است توجه طیف وسیعی از مشتریان را جذب کند و از فروش بالایی در بازار برخوردار شود.

کاشی تابلو که با قاب بندی های زیبا می توانند به عنوان دکوری در منازل مورد استفاده قرار بگیرند دارای طرح های متنوعی در چندین سبک متنوع می باشند که هر یک مورد پسند عده ای خاص قرار گرفته است.

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین سبک های کاشی تابلو، کاشی های سنتی با نقش و نگار های تاریخی و قدیمی می باشد که تا حد زیادی توجه هنردوستان را جلب کرده است.

طراحان مستعد ایرانی با استفاده از نقش و نگار های تاریخی منجر شدند تا این محصول طی صادرات بتواند به معرفی تمدن و سنت های قدیمی کشور به دیگر کشور ها بپردازد.

هم چنین تولید کنندگان ایرانی کوشیدند تا با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مجهز ترین دستگاه ها محصولی با بالاترین درجه بندی کیفیت و مناسب ترین قیمت را تولید کنند و در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند.

IMG 20211216 174711 083
تابلو کاشی

 

استفاده از تابلو های کاشی در سازه های تاریخی

تابلو کاشی سنتی

امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت متریال ساخت کاشی و ماندگاری بالای آن ها، زمینه خوبی جهت استفاده از این تابلو کاشی ها برای دیزاین دکوراسیون به سبکی زیبا و سنتی به وجود آمده است و در حال حاظر توجه مشتریان به این نکته جلب شده است که استفاده از آثار هنری در دکوراسیون های داخلی و خارجی باعث می شود فضایی منحصر به فرد ایجاد شود و با توجه به سازه های تاریخی، کاشی های سنتی قدرت ایجاد هر گونه انعطافی را در خود دارند و می توانند برای سازه های تاریخی بسیار کارآمد باشند.

از جمله کاربرد های تابلو کاشی می توان به استفاده از آن ها در بخش های مختلف ساختمان همچون نما و بخش های داخلی ساختمان اشاره کرد که با دیدن تابلو های کاشی سنتی در رنگ های فیروزه ای و سفید همه ی ما به یاد بناهای تاریخی شهر هایی همچون اصفهان می افتیم که از گذشته تا به امروز کاشی بک گراند سنتی در ساخت بناهای تاریخی به کار برده شده است که هنوز هم تولیدات این گونه کاشی ها صورت می گیرد و برای تعمیر بناهای تاریخی ایرانی و یا ساخت مساجد استفاده می شوند.

تابلو کاشی های سنتی به گونه ای در ذهن ما ایرانی ها جای گرفته اند که با نگاه به نقش و نگار آن ها، توانمند بودن هنرمندان ایرانی و فرهنگ و سر گذشت ایران را در آن ها مشاهده می کنیم و همچنین کاشی سنتی حوض نیز ما را به یاد خانه های با صفای مادربزرگ ها می اندازد که امروزه نیز استفاده از این کاشی های تداعی گر هنر و فرهنگ ایرانی رو به افزایش می باشد.

روش های خرید تابلو کاشی سنتی

Polish ۲۰۲۲۰۵۳۱ ۰۱۰۳۱۴۲۳۴
تابلو کاشی سنتی شرکت زرنگار

خرید و دستیابی به انواع تابلو کاشی سنتی در طرح ها و رنگبندی های مختلف از روش های زیادی صورت می پذیرد که توصیه ما به خریداران و مصرف کنندگان این محصول استفاده از روش های مستقیم و حضوری به منظور دستیابی به آن می باشد.

در این روش ها مشتریان می توانند به صورت مستقیم نظاره گر کیفیت و سلامت محصول باشند و پس از اطلاع یابی کامل از ویژگی ها و قیمت محصول آن را با مناسب ترین قیمت ممکن دریافت کنند.

در وب سایت های فروش ما نیز خرید و فروش ای اقلام صورت می پذیرد که متقاضیان با برقراری تماس تلفنی می توانند از روش های فروش مستقیم بیشتر اطلاع یافته و حتی به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز دست به سفارش کاشی تابلو بزنند و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند.

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما