مقالات

پخش عمده کاشی و سرامیک طرح سنتی با کیفیت

برای خرید عمده و سفارش فروش کاشی سرامیک سنتی فقط کافیست با ما در تماس باشید:09194607670

به طور کلی کاشی سنتی در معماری کشورمان از زمان های گذشته ‌تا امروز اغلب به جهت پوشاندن سقف، کف و دیواره ‌های مکان های مذهبی و بناهای یادبود به‌کار گرفته شده است.

ولی امروزه علاوه بر این موارد، در بافت شهری، المان ‌ها و همچنین به صورت هدیه دست ‌به‌ دست می گردد.

کاشی کاری سنتی جزو یکی از صنایع دستی زیبای ایران است و در بین کشور های اسلامی در این حوزه، ایران جزو مراکز اصلی تولید و عرضه کاشی سنتی است.

کاشی سنتی قم جزو یکی از مرغوب ترین کاشی های موجود در بازار است. با توجه به تغییرات قیمت ها، به شکل دقیق نمی توانیم قیمت عمده کاشی طرح سنتی را مشخص کنیم.

 

قیمت عمده کاشی طرح سنتی با کیفیت

مقایسه انواع کاشی طرح سنتی با یکدیگر

 

 

مقایسه انواع کاشی طرح سنتی با یکدیگرمقایسه انواع و اقسام کاشی سنتی:

  • کاشی های معرق: این کاشی ها با ترکیب انواع تکه های کوچک کاشی ساخته می ‌شود که به اساس طرح اصل تراشیده می شود ودر محل مشخص شده نصب می‌ شوند. کاشی مُعرق با نقش های گوناگون و رنگ ‌های مختلف تراشیده می شوند و در کنار هم قرار می گیرند.
  • کاشی معقلی: این کاشی شامل طرح ‌های هندسی است. این کاشی از ساخت و تهیۀ کاشی ‌هایی با ابعاد کوچک که کنار هم قرار می گیرند تشکیل می گردند. در این کاشیکاری از ترکیب کاشی با آجر در نماسازی استفاده می شود. با این کار، از خُردشدن لعاب کاشی کاسته می شود.
  • کاشی مشبک: این کاشی‌ها جهت خلق طرح‌هایی پیچیده در کنار هم قرار می ‌گیرند و در زمان های گذشته از آن بیشتر جهت تزئین محراب استفاده می ‌شده است.
  • کاشی هفت رنگ: این کاشی کاری نوعی کاشی رنگارنگ و تزیینی می باشد که از ترکیب انواع خشت‌ های ظریف و لعاب ‌دار ایجاد می ‍شود. این کاشی‌ ها شامل هفت‌ رنگ مرسوم لاجوردی، فیروزه‌ای، قرمز، زرد، حنائی، سفید و سیاه می باشد.
  • کاشی های زرین‌ فام: این کاشی ها به رنگ طلایی یا سبز می باشد. تولید کنندگان این کاشی جهت ساختن این کاشی به گِل سفالگری، نوعی ماده گدازنده اضافه می کنند تا محصول نهایی محکم و مقاوم شود.

پخش عمده کاشی طرح سنتی با کیفیت

 

پخش عمده کاشی طرح سنتی با کیفیت

شهرستان قم به سبب داشتن خاک مناسب، یکی ازبهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این محصول  در ایران است. در این شهر انواع و اقسام سرامیک ها با طرح ها و نقوش و رنگ های متنوع و زیبایی تولید می شود.

سرامیک های ساخته شده دارای مقاومت بالایی می باشند و کیفیت خود را به آسانی از دست نمی دهند.

شهرستان قم به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید و عرضه این محصول  به بازار های داخلی و خارجی می باشد. انواع طرح های سه بعدی بر روی این کاشی ها حک می شود.

از این کاشی ها در مکان های مذهبی، تاریخی، سالن های پذیرایی و … به وفور استفاده می شود. قیمت کاشی های سنتی قم بر طبق سایز و ابعاد کاشی و همچنین نوع و میزان مرغوبیت آنها تعیین می شود.

پخش عمده کاشی سنتی سبب کاهی قیمت آن برای خریدار می شود. عرضه کاشی سنتی در مراکز عرضه محصولات سنتی امکان پذیر است. فروشگاه های ما به عنوان مراکز پخش این محصول  از زمان های گذشته فعالیت دارد.

مشاور ومدیر فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما