مقالات

کارخانه تولید کاشی شش ضلعی

فروش ارزان کاشی شش ضلعی

کارخانه تولید کاشی شش ضلعی

کاشی شش ضلعی یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین کاشی های  سنتی موجود در بازار می باشد. با گذشت زمان و داشتن کیفیتی ویژه مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و‌ توانسته است سهم فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. مشتریان زیادی را جذب کند به طوری که امروزه خط تولید انواع کاشی شش ضلعی در مقادیر انبوه در حال فعالیت است تا پاسخگوی نیاز روز افزون بازار باشد.

 

کاشی شش ضلعی میکس آبرنگی - کاشیران

 

کاشی کاری شش ضلعی فیروزه

عوامل موثر بر کیفیت در کاشی

انواع کاشی های شش ضلعی که طی ساخت و ساز و احداث واحد های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، در چندین نوع و برند مختلف وارد بازار شده اند که ضروری است مشتریان بتوانند با شناخت ویژگی های کاشی درجه یک از میان انبوه برند ها و گزینه ها، بهترین را انتخاب کرده و خریدی رضایت بخش داشته باشند.

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر کیفیت کاشی سنتی، میزان مواد شیمیایی موجود در آن می باشد به طوری که اگر اندازه های این مواد از حد متعادل خارج شوند کیفیت این محصول کاهش یافته و کارکرد آن با اختلال همراه می شود.

به این منظور تولید کنندگان ایرانی با استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته ای در مراحل مشخصی از فرایند تولید این محصول روی آن آزمایش انجام می دهند تا همواره از میزان مواد شیمیایی موجود در آن مطلع باشند و پس از کسب اطمینان از استاندارد بودن محصول، آن را وارد بازار نمایند.

به طور مثال وجود عنصر کلسیم در کاشی موجب افزایش سختی‌ و مقاومت آن می گردد و در نتیجه اگر مقدار آن در ترکیبات کاشی کم باشد استحکام کاشی کاهش یافته و زودتر دچار شکستگی و فرسایش می شود.

کارخانه تولید کاشی شش ضلعی

کاشی شش ضلعی در میان معماران و طراحان مورد قبول واقع شده است. این نوع کاشی کاربرد های زیادی در فضای داخلی خانه و ساختمان دارد. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد کاشی های شش ضلعی، کاشی های سنتی و انواع کاشی حوض نکاتی را بیان کنیم. پس ما را همراهی بفرمایید.

کارخانه تولید کاشی شش ضلعی

چه کاشی برای حوض خوب است؟

یکی از مکان های عالی برای تفریح و گذران اوقات فراغت، کنار حوض است که می تواند فضای چشمگیر و لوکسی را در خانه ایجاد کند. به همین منظور باید در انتخاب کاشی مناسب آن نهایت دقت شود. کاشی حوض در بازار با انواع و اقسام مختلفی به چشم میخورد.

کاشی های حوض و استخر با کاشی های معمولی فرق می کند. معمولا کاشی های استخری و مناسب حوض جذب آب زیر صفر دارند، در حالی که جذب آب کاشی های معمولی بالای صفر می باشد.

به طور کلی کاشی های مناسب حوض و استخر در چهار نوع اصلی وجود دارند که به قرار زیر می باشند:

  • کاشی های موزاییکی
  • کاشی های پرسلانی
  • کاشی های شیشه ای
  • و سنگ طبیعی

چه کاشی برای حوض خوب است؟

 

کاشی سنتی در طرح های هفت رنگ به منظور استفاده در مکان هایی همچون حسینیه ها، مدرسه ها و … موجود می باشد. برای خرید بهترین کاشی مناسب حوض باید به چند نکته توجه کنید:

  1. اندازه کاشی
  2. میزان جذب آب آن
  3. مقاومت آن (در برابر نور، لغزش، تغییرات دمایی،…)
  4. رنگ کاشی
  5. میزان ساییدگی آن
  6. طرح آن

 

نمایندگی عرضه کاشی شش ضلعی

 

نمایندگی عرضه کاشی شش ضلعی

کاشی شش ضلعی یکی از شیک ترین طرح ها جهت کاشی کاری می باشد. در کاشی های شش ضلعی طرح های منحصر به فرد و زیبایی بی نظیری به چشم می خورد که به تازگی مورد توجه افراد قرار گرفته است. این نوع کاشی جلوه زیبایی را به فضا می بخشد.

برای مکان هایی مثل پارکینگ یا کف حیاط طرح شش ضلعی پازلی مناسب بوده و برای مکان های دیگر همچون حمام و سرویس بهداشتی، کاشی های شش ضلعی با سایز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع کاشی قابلیت آن را دارد که در کم ترین زمان، طرح های زیبا و شیک را در تیراژ پایین و بالا تولید کند.

کاشی های شش ضلعی رنگبندی های متفاوتی دارد. از این رو در بازار دارای فروش خوبی بوده و برخی از انواع آن نیز به کشور های دیگر صادر می گردد.

در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان انواع کاشی شش ضلعی خدمات سریع تر و بهتری را به مشتریان خود ارائه می دهند. امروزه اینترنت بستر مناسبی را جهت پخش و تولید انواع محصولات از جمله کاشی فراهم آورده است. این روش خرید از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و خریدی مطمئن را به همراه دارد. با این حال شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما بهترین محصول را انتخاب و آن را سفارش دهید.

کاشی استخری البرز مدل SG شش ضلعی پرسلان رنگ بندی متفاوت - خانه لاکچری

عرضه مستقیم کاشی شش ضلعی

خرید و فروش کاشی شش ضلعی از راه ها و روش های مختلفی صورت می پذیرد که هر یک آسان و قابل دسترس برای عموم می باشد زیرا تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول همواره در تلاش بوده اند تا با استفاده از بهترین شیوه ها اقدام به عرضه انواع کاشی نمایند.

آن ها مراکز فروش معتبر و مجهزی را تاسیس کرده و مشاوران فروش ماهری را در این مراکز مستقر کردند تا طی ساعات زیادی از شبانه روز پاسخگوی مراجعه حضوری و تماس تلفنی مشتریان باشند تا آن ها همواره بتواند راهنمایی های لازم جهت دریافت محصولی درجه یک را دریافت کرده و خریدی رضایت بخش داشته باشند.

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما