مقالات

صادرات کاشی رنگی سنتی

تولید، واردات و صادرات کاشی رنگی سنتی در ایران به صورت هم زمان انجام می شود. قیمت این محصول کاملا متغیر است و در فصول مختلف تغییر خواهد کرد.

با توجه به میزان کیفیت و بازار عرضه و تقاضا در ایران، قیمت کاشی متقاوت است.فروشنده کاشی رنگی سرویس بهداشتی محصولات خود را با بهترین کیفیت و در بسته بندی های مختلف با برند های معتبر و قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهد.

صادرات فروش کاشی به دلیل کاربرد و کیفیت بسیار بالایی که دارد رونق زیادی پیدا کرده و علاوه بر فروش بسیار بالا در بازار های داخلی در بازار های جهانی کاشی نیز خیلی پر فروش و پر طرفدار می باشند.

IMG ۲۰۲۱۱۱۲۶ ۲۲۵۲۲۹
عرضه مستقیم کاشی رنگی سنتی

 

استفاده از کاشی رنگی به عنوان کاشی تزیینی

استفاده از کاشی رنگی به عنوان کاشی تزیینی

برند های مختلفی در ایران شروع به تولید کاشی رنگی سنتی کرده اند و یک محصول با کیفیت خوبی را به بازار داخلی و جهانی عرضه می کنند؛ اما با توجه به معروفیتی که دارند گاهی قیمت های نجومی را بر روی محصولات کاشی می گذارند. این افزایش قیمت، ربطی به کیفیت آن نداشته و بهتر است هنگام خرید به کیفیت آن توجه کنید. نمونه های وارداتی این کالا از کشور های چین و ترکیه است و قیمت کالاهای ترک

از نمونه داخلی بالاتر و قیمت کالاهای چینی از نمونه ی داخلی آن کمتر است و از نظر کیفیت به ترتیب ترکیه، ایران و چینی خواهند بود.

مشاوره و بررسی قیمت کاشی رنگی

IMG ۲۰۲۱۰۹۲۰ ۰۴۰۵۵۵
مشاوره و بررسی قیمت در امرفروش

کشور ایران در زمینه صادرات کاشی به عنوان یکی از کشور های موفق و معتبر به شمار می آید زیرا همواره، سعی در ارائه استاندارد ترین اقسام این محصولات در بهترین نرخ های فروش را دارد. از طرفی ظرفیت های تولیدی کاشی در مورد این محصولات در حد قابل ملاحظه ای قابل رؤیت است.

معمولا مناطقی مانند پاکستان، سوریه، امارات، عراق و غیره همیشه درخواست های متعددی را برای کسب این کاشی ارائه می نمایند زیرا نیاز های مصرف کنندگانشان در زمینه کاشی بسیار فراوان است. از طرف دیگر عرضه کنندگان داخلی توجه دارند که بر حسب احتیاجان مصرف کنندگان به عرضه کاشی نیز بپردازند.

در این مسیر بسیار مورد پسند مشتریان است که بهترین مارک کاشی را، با صرف مبالغی معین در اختیار بگیرند. در نهایت نا گفته نماند که ایران با این گونه فعالیت ها توانسته است که بهترین امتیازات را در حیطه بین المللی کاشی نصیب خود کند. به همین دلیل سالانه میزان زیادی از کاشی با بهترین کیفیت و در بسته بندی های جدید و شیک به کشور های دیگر صادر می شود و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی کاشی می شود.

به دلیل استقبال زیاد از خرید این کاشی رنگی جدید تولید کنندگان تلاش می کنند تا میزان تولید و کیفیت محصولات خود را بالا ببرند تا بتوانند پاسخگوی نیاز بازار های داخلی و خارجی باشند و همچنین مشتریان بیشتری نیز جذب کنند.

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما