مقالات

توزیع کننده کاشی سنتی کف در اصفهان

توزیع کننده عمده کاشی سنتی کف از درآمد حاصل از فروش این محصول راضی و خرسند بوده و معتقدند که با فروش این کالا کسب و کارشان رونق بسیار خوبی گرفته و درآمد آنها نسبت به قبل افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. خرید و فروش این محصول به صورت عمده و کلی نسبت به خرید و فروش جزئی کالا به نفع هر دو طرف معامله می باشد.

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۶ ۱۹۱۶۵۸
کاشی سنتی

 

بهترین انواع کاشی سنتی برای کف

بهترین انواع سرامیک برای کفشما باید قبل از خرید کاشی سنتی کف به جنس آن دقت و توجه زیادی داشته باشید این کالا باید از بهترین متریال و مواد اولیه تهیه شده باشد تا شما بتوانید مدت زمان طولانی از این محصول استفاده کنید بدون آنکه تغییری در کیفیت و مرغوبیت محصول ایجاد شود.

این کاشی ها دارای طرح ها و رنگهای بسیار متنوع بوده که متقاضیان و خریداران می‌توانند با توجه به سلیقه خود زیباترین و بهترین طرح و رنگ کالا را خریداری کنند. بهتر است قبل از خرید این محصول به ابعاد و اندازه سرامیک ها دقت و توجه داشته باشید و محصولی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۶ ۱۷۴۵۳۹ 1
کاشی سنتی کف

اما کاشی کف یا همان سرامیک معروف در بازار مصالح ساختمانی معمولا لعاب داشته و لعاب آن هم غالبا براق است هرچند که انواع دیگری از لعاب‌ها هم در بازار به وفور یافت می‌شوند.

اما تفاوت کاشی و سرامیک در این نکته خلاصه می‌­‌شود که سرامیک معمولا استحکام بالاتری داشته و به همین دلیل در کف به کار برده می­‌شود اما کاشی به دلیل ظرافت بالاتر و وزن کم­‌تر در طراحی دیوار کاربرد بیشتری دارد.

کاشی سنتی کف دارای سایز ها و ابعاد متنوع بوده که مشتریان و خریداران می‌توانند با توجه به نیاز خود بهترین هم اندازه را خریداری و از آن نیز استفاده کنند. شما می توانید قبل از خرید کاشی مورد علاقه تمامی اطلاعات لازم را به صورت کاملاً تخصصی از کارشناسان فروش و مشاوران خرید دریافت کنید و سپس با توجه به نیاز خود محصولی را که مدنظر دارد خریداری کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول کالای خریداری شده ظرف مدت زمان معین و در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد

ارائه کنندگان کاشی سنتی کف

IMG ۲۰۲۱۱۱۲۶ ۲۳۰۱۰۰
کاشی سنتی کف

با توجه به افزایش نیاز بازار برای خرید این محصول افراد زیادی هستند که فعالیت خود را در زمینه تولید این کالاها آغاز کرده و فعالیت در این زمینه توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان و خریداران در بازار داخلی و بازار بین المللی باشند. این افراد سبب اشتغالزایی و کارآفرینی برای افراد بیکار شده و همچنین نرخ و آمار بیکاری را به صورت قابل توجهی کاهش داده‌اند. آن چه که در نگاه اول سبب جذب مشتری می‌شود کیفیت محصول است.

جهت خریدو فروش این کالا فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما