مقالات

صادرات انواع کاشی سنتی کف به کشور ترکیه

کاشی سنتی کف در ایران هر روز فروش بالاتری می یابد. صادرات انواع کاشی کف به کشور ترکیه نیز سبب پر رونق شدن این تجارت شده است. صادرات این محصولات به کشور های دیگر باعث شده که حتی فروش داخلی آن ها نیز بیش تر رونق گیرد. این محصولات بسیار با کیفیت هستند و زیبایی آن ها مورد تایید هستند. قیمت آن ها بسیار پایین ارزیابی می شود و خرید آن ها به همین سبب توصیه می شود.

Polish ۲۰۲۱۱۱۰۸ ۱۳۰۴۰۷۳۱۳
صادرات کاشی سنتی به خارج

 

آشنایی با کاربردهای کاشی تزیینی

آشنایی با کاربردهای کاشی تزیینیآشنایی با کاربردهای کاشی تزیینی برای شما مفید خواهد بود. برخی از این مزایای مهم را در زیر می بینید:

  1. این اقلام را برای زیبا سازی محیط خانه به کار می برند. در محیط پذیرایی و دیوار های آن می توان از این کاشی ها بهره برد و آن ها را به استفاده رسانید. با استفاده از آن ها در محیط هال و پذیرایی فضایی لوکس و زیبا خواهید داشت. در خرید این اقلام درجه یک دقت کنید که بر اساس رنگ و طرح های این محیط ها به خرید بپردازید و انتخاب آن ها را انجام دهید.
  2. به علاوه استفاده از آن ها در سرویس های بهداشتی نیز یکی از کاربردی های این محصولات است. حمام و دستشویی و سرویس های بهداشتی همیشه در بر گیرنده ی این نوع محصولات هستند و باید در این محیط ها آن ها را به کار برند و به استفاده رسانند. بدون آن ها این سرویس ها تکمیل نمی شوند.
  3. از آن ها در محیط های آشپزخانه نیز بسیار استفاده می کنند. در این محیط هم همیشه رطوبت بسیار بالایی وجود دارد که استفاده از کاشی را ضروری می کند.

بررسی بازار پخش کاشی سنتی کف

صادرات بهترین سرامیک کف پارکینگ

کاشی سنتی کف در کشور ما همه روزه در بازار ارائه می شود. بررسی بازار پخش کاشی حیاط بسیار مهم است. چرا که به ثابت می کند که این محصولات تا چه اندازه به محبوبیت رسیده اند.این کاشی های زیبا که کارایی ساده ای نیز دارند، بیش تر از سایر انواع کاشی ها برای آشپزخانه ها مورد استفاده هستند. به دلیل این که بدون هیچ گونه آلودگی ای در محیط، نصب می شوند، استفاده از آن ها هر روز رایج تر از پیش می شود.

در مدت زمان کوتاهی این محصول توانسته است که جایگاه والایی در بازار های فروش به خود اختصاص دهد. خرید این محصولات سبب زیبایی منزل شما می شود و با آن ها شیک ترین دکوراسیون ها را خواهید داشت. فضای خانه ی شما با این نوع کاشی ها جذاب تر می شود و چشم هر بیننده ای به آن جلب می شود.

کاشی سنتی حیاط امروزه به عنوان یکی از پرمصرف‌ ترین مصالح ساختمانی شناخته می‌ شود که در بخش‌ های مختلف مانند کف پارکینگ به کار می‌ رود؛ از ویژگی های کاشی سنتی کف پارکینگ  و حیاط می توان موارد زیر را نام برد:

  • دارای تنوع بسیار در طرح و رنگ است.
  • از استحکام و مقاومت بالا برخوردار می باشد.
  • سطح لغزنده ندارد.
  • قابلیت شستشو دارد.
  • در ابعاد مختلف تولید می شود.
  • کاشی کف ضد آب بوده و رطوبت را به خود جذب نمی کند و موجب محافظت از لایه زیرین می شود؛ به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالا در کف پارکینگ به کار می رود و می تواند وزن بسیار بالا را به راحتی تحمل کند.

در برابر شرایط جوی گوناگون مانند یخ زدگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌ دهد و به این منظور می توان در تمام مناطق مختلف کشور به نصب آن پرداخت؛ مدل های متنوعی که دارد انتخاب را برای مصرف کنندگان راحت نموده است.

فروشنده انواع کاشی کف پارکینگ

فروشنده انواع سرامیک کف پارکینگفروش انواع کاشی سرامیک کف پارکینگ به صورت اینترنتی و غیرحضوری از بهترین راه ‌ها است که مشتریان طی سال ‌های اخیر از آن استفاده نموده اند و محصولات خود را به صورت عمده خریداری می‌کنند.

شما می توانید جهت سفارش این محصول به صورت تلفنی با فروشنده انواع سرامیک حاضر در محل تماس بگیرید و سفارشات خود را به ثبت برسانید؛ تمامی محصول ها از قیمت ارزانی برخوردار هستند و مشتریان می توانند امکان خرید آن را داشته باشند.

با خرید عمده می توان علاوه بر رفع نیاز طولانی مدت به آن هزینه ها را تا حد زیادی کاهش داد، این روش به خرده ‌فروشان پیشنهاد می‌شود چرا که می ‌توانند به واسطه آن سود بسیار خوبی به دست آورند.

بزرگترین خریداران کاشی صادراتی ایرانی

طبق آمار به دست آمده، درصد صادرات کاشی و سرامیک مرغوب ایرانی که در کل دنیا زبانزد است، درصد بسیار بالایی است.
یعنی سالانه بیش از سه هزار تن کاشی و سرامیک صادراتی ایران به کشور های دیگر ارسال می شود.

اما در مورد اینکه کدام یک از خریداران به عنوان بزرگترین خریدار سرامیک و کاشی شناخته شده اند؛ می توان گفت که این گروه از کشورها جزو خریداران ثابت و همیشگی این ابزار به شمار آمده که استقبال زیادی را از آن ها به دلیل مقاومت؛ کیفیت و زیبایی شان کرده اند:

  • قطر
  • روسیه
  • عراق
  • سوریه

 

همچنین بسیاری از افراد هستند که نیاز زیادی به این کالا دارند و می‌توانند به صورت کلی آن را تهیه نمایند؛ خرید عمده طی سال های مداوم در بین خریداران و مشتریان بسیار رایج شده است و سعی می‌کنند به این صورت محصولات خود را تهیه کنند.

جهت خرید و فروش و صادرات این کالاها میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما