مقالات

فروش انواع کاشی سنتی توالت

یکی از انواع مدرن ترین و جدید ترین کاشی های سنتی تولید شده، کاشی سنتی توالت می باشد. این نوع کاشی با برخورداری از طراحی های به روز و متفاوت تولید می شود و به داشتن فضایی خاص کمک فراوانی می کند. به همین منظور ارائه انواع کاشی سنتی توالت در بالا ترین کیفیت ممکن و به صورت مستقیم، با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می شود و امکان خریداری آن به صورت عمده نیز فراهم شده است.

 

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

محبوب ترین کاشی سنتی را بشناسید

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

یکی از انواع مدل های خاص کاشی که با کاربردی متفاوت از دیگر انواع کاشی ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاشی ضد اسید است. این نوع کاشی همان طور که از نامش پیداست مناسب برای محیط های اسیدی می باشد.

زیرا در صورت استفاده از دیگر انواع کاشی ها که قابلیت ضد اسیدی ندارند، موجب از بین رفتن کاشی شده و دوام و کیفیت و البته زیبایی ظاهری کاشی به مرور زمان به طور کامل از بین می رود. بنابراین استفاده از کاشی ضد اسید به حفظ کیفیت و مقاومت کاشی و هم چنین شکل ظاهری آن بسیار مهم است.

این نوع کاشی از انواع کاشی های صنعتی و آزمایشگاهی بوده و محصولی بدون لعاب است. کاشی ضد اسید مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارد و میزان جذب آب توسط این کاشی ها به منظور جلوگیری از یخ زدگی، بسیار ناچیز می باشد.

از دیگر قابلیت های انواع کاشی ضد اسید، مقاومت آن در برابر تغییرات ناگهانی دما و شوک حرارتی می باشد. این نوع کاشی از انواع کاشی های توالت بوده و به عنوان کاشی ضد سرما نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

عرضه انواع کاشی سنتی توالت

عرضه انواع کاشی سه بعدی توالتانواع مختلف کاشی سنتی طرح منظره با برخورداری از تنوع فراوان در طرح و رنگ، مناسب برای تمام قسمت ها بوده و به منظور تامین نیاز بازار به این کاشی های جدید و زیبا و در عین حال با کیفیت و مقاوم، تولید و عرضه می شود. امروزه استفاده از انواع کاشی سه بعدی توالت به خصوص کاشی رنگ روشن به منظور افزایش میزان روشنایی در محیط و بزرگ تر نشان دادن فضا، بسیار رایج شده است.

یکی از مهم ترین عوامل در تهیه این کاشی ها، قیمت خرید آن ها می باشد. انواع مختلف کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی به صورت عمده و در مقادیر بالا قابل تهیه بوده و با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان می رسد.

با خرید عمده کاشی سنتی توالت با کیفیت و شیک، از داشتن خریدی با صرفه لذت ببرید زیرا این نوع کاشی ها تمام ویژگی های مثبت و کاربردی کاشی مطلوب را داشته و از بهترین و با کیفیت ترین متریال در تولید آن استفاده می شود. هم چنین انواع مختلف کاشی سنتی توالت متناسب با هر نوع سلیقه و دکوراسیونی می باشند و با برخورداری از تنوع بالا، با هر فضایی هم خوانی و تناسب ایجاد می کنند.

جهت خرید و فروش این کالاها میتوانید باما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما