مقالات

شرکت پخش کاشی آشپزخانه سنتی

بازار خرید کاشی آشپزخانه سنتی بسیار پر رونق و کار خود را با کیفیتی بسیار عالی شروع کرده است و فروش فوق العاده خود را در این ایام آغاز کرده است و محصولات خود را با کیفیت عالی و با قیمتی کاملا مقرون به صرفه و ارزان فروش می رساند. این محصول به دلیل استفاده از مواد مرغوب اولیه درجه یک سالانه مقدار قابل توجهی به خارج از کشور، به ویژه کشورهای همسایه صادر می کند. کاشی سنتی مخصوص آشپزخانه می باشد البته در نقاط دیگر خانه هم می توان از ان استفاده کرد.

کاشی آشپزخانه سنتی را شرکت اصلی پخش در انواع متفاوتی ارائه می دهد، این گونه‌ کالاها توسط کارخانه جات گوناگونی ساخته شده اند که در این زمینه می شود به نمونه کاشی آشپزخانه سنتی اشاره کرد، در گذشته ها بیشتر آنها را با دست می ساختند که کار بسیار دشواری بود، ولی امروزه دستگاه ها این وظیفه را به دوش گرفته اند، روی هم رفته امکان تهیه عمده کاشی آشپزخانه کلاسیک قشنگ از توزیع کننده وجود دارد.

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۷ ۲۱۲۵۳۴
مراکز فروش کاشی سنتی آشپزخانه

 

بررسی مشخصات کاشی آشپزخانه سنتی

 

بررسی مشخصات کاشی سنتی آشپزخانهکاشی سنتی آشپزخانه یکی از زیباترین محصولات به شمار می رود، رنگ بندی‌ های فراوان و همینطور طراحی های جذاب و شلوغ سبب می شود تا بتوان با نصب آنها تغییرات زیادی را در دکوراسیون به وجود آورد، اما برای بررسی مشخصات چنین محصولاتی ابتدا به چند طرح معروف اشاره می کنیم که عبارتند از:

  • گل قاجاری
  • طرح شمسه
  • طرح گره
  • هفت رنگ

آنها نقوش گوناگونی دارند که به ختایی، اسلیمی و غیره نام آشنا هستند، ضمن این که عموماً در سایزهای 20*20، 30*30، 40*40 و حتی کوچکتر از این نیز ساخته می‌ شوند، موضوع اصلی در این بوده که محصول در کنار زیبایی خیره کننده می بایست مقاوم هم باشد، مثلاً جذب آب در آنان پایین بوده، ضربه آسیبی به کاشی نرساند، راحت تمیز گردند‌، رنگ های‌ ‌شان از بین نرود، در برابر سرما و گرما نیز مستحکم اند.

باید بگوییم که امروزه شرکت های متعددی روی طرح کلاسیک کاشی ها کار می کنند که برخی با دست و به روش های قدیمی و بعضی دیگر همراه با دستگاه های مجهز اقدام به تولید می نمایند، به این صورت از نظر ساختاری با هم کمی تفاوت داشته و این که نمونه‌ های دست ساز ارزش هنری هم دارند.

خرید عمده انواع کاشی آشپزخانه سنتی

IMG 20220112 WA0009
فروش عمده کاشی های سنتی در شرکت زرنگار

سفارش عمده کاشی رنگی ساده برای آن دسته از خریدارانی که محصول را به صورت یکجا خریداری می کند بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا در این نوع خرید فروشنده به خریداران عمده تخفیفات ویژه‌ای می‌دهد. همچنین خریدار عمده این محصول کاشی را به قیمتی ارزانتر خریداری می‌کند و همین امر سبب می شود تا در مجموع کاشی را با قیمتی بسیار ارزان تر نسبت به خریدهای جز خود خریداری می کنند.

و در هنگام فروش این محصول مبتوانند از سود عالی خوبی برخوردار شوند و محصول را با قیمت کاملا مناسب و ارزانتر به دست مشتریان خود بدهند که با این روش هم خریدار خوشحال می شود به خاطره خرید ارزان و هم فروشنده هم تولید کننده، زیرا که به نفع همه آن ها تمام شده است. جهت خرید این محصول شما می توانید از طریق همین سایت اقدام به ثبت سفارش کنید.

برای این که بتوانید عمده اقدام به خرید انواع کاشی آشپزخانه سنتی بنمایید‌ باید مرکز توزیع اصلی را بیابید، به این صورت با کالاهای متنوع مواجه می شوید که برندهای مختلفی دارند، در ضمن طرح، اندازه و رنگ های گوناگونی را نیز دارا می باشند، آنچه مسلم است تنوع در این حوزه می باشد که باعث می گردد‌ تا مشتری راحت تر بتواند آن مدلی را که می خواهد انتخاب کند.

به هر صورت زمینه برای این که بتوانید خرید را از راه دور انجام دهید و بهترین‌ ها را به دست آورید، راحت است و شما با تماس گرفتن به همین مجموعه قادر هستید تا نمونه‌ های درجه یک را سفارش داده و سریع نیز در هر جایی که سکنی گزیده اید آنها را تحویل بگیرید، به این شکل هزینه ها به گونه زیادی کاهش یافته و دیگر شاهد تلف شدن وقت خود نیز نخواهید بود.

مشاور و کارشناس فروش :خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما