مقالات

عرضه مستقیم کاشی رنگی سنتی

عرضه مستقیم کاشی رنگی سنتی در انواع مختلف آن از جمله کلاسیک و مینیاتوری توسط فروشنده برتر این محصول در کشور انجام می‌شود و کسانی که به این کاشی به صورت عمده نیاز دارند می‌توانند در ارتباط مستقیم با فروشنده نسبت به درخواست آن برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند.

عرضه این کالا از طریق همین وب سایت و بدون نیاز به مراجعه به محل ارائه آن انجام می‌شود و به این ترتیب خریداران می‌توانند با مراجعه به این سایت اطلاعات مورد نیاز در مورد این کالا را به دست آورده و سفارش آن را انجام دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار آنها قرار بگیرد.

عرضه و فروش این محصول با استفاده از شبکه های اجتماعی نیز امکان پذیر است و خریداران می توانند از لینک این شبکه که در سایت قرار گرفته استفاده نموده و به طور مستقیم با فروشنده در ارتباط باشند همچنین می‌توانند این کاشی را از این طریق استعلام قیمت نموده و به درخواست سفارش آن را انجام دهند.

Polish ۲۰۲۱۱۱۲۶ ۱۴۵۵۴۹۸۰۹
کاشی رنگی سنتی شرکت زرنگار

 

بررسی طرح های رایج کاشی رنگی سنتی

Polish ۲۰۲۱۱۲۱۵ ۱۶۵۹۲۵۲۱۵
بررسی طرح های رایج ب کاشی سنتی

 

استفاده از این کالا در کشور ما دارای تاریخ بسیار طولانی است و از این محصول برای زیبایی ساختمان ها و بناهای گوناگون استفاده می شود؛ در این نوع کاشی ها طرح های بسیار متنوعی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به کاشی معرق، معقلی، گره چینی، هفت رنگ و مشبک اشاره نمود.

این نوع کاشی ها در پنج دسته به عنوان رایج‌ترین نمونه ها شناخته می‌شوند و امروزه نیز کم و بیش در بخش‌هایی از ساختمان می توانند مورد استفاده قرار بگیرند؛ کاربرد طرح های مختلف این کاشی ها می تواند بسیار متفاوت باشد به عنوان مثال از این کالا مشبک برای پنجره ها و نمای بیرونی استفاده می شود یا معقلی که دارای طرح های هندسی مختلفی است و از کنار هم قرار گرفتن آنها اشکال مختلف ساخته می شود.

علاوه بر طرح های رایج مذکور انواع دیگر طرح‌های این کالا همچون کاشی مهری، نره ای و پیش بر نیز وجود دارند که جنس مورد استفاده برای این کاشی ها لزوماً از خاک رس نیست و حتی می‌تواند در ساختار آنها از لحاظ جنس و مواد به کار رفته و ابعاد با پنج دسته اصلی تفاوت هایی باشد.

شرکت صادرکننده کاشی رنگی سنتی

IMG ۲۰۲۱۰۹۲۰ ۰۴۰۵۵۵
شرکت صادر کننده کاشی رنگی سنتی

شرکت صادر کننده کاشی رنگی سنتی انواع مختلف این کالا را در رنگ‌های گوناگون و طرح‌های بسیار زیبا به بازارهای خارج کشور ارائه می‌کند و به این ترتیب می‌تواند در شناساندن این محصول ایرانی نقش موثری ایفا کند .

خریداران می‌توانند در ارتباط مستقیم با این شرکت نیاز خود را برای داخل کشور نیز از طریق آن تامین کنند و به این ترتیب این نوع به خصوص از کاشی رنگی سنتی را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند.

مشاور و کارشناس فروش:خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما