مقالات

قیمت کاشی سنتی برای سرویس بهداشتی

امروزه طرح ها و سایز های کاشی سنتی سرویس بهداشتی با توجه به تنوع که دارد، مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است. این گونه محصولات و تنوعی که در طرح و رنگ دارند، علاوه بر انبوه سازان و مهندسین توسط مردم عادی نیز با استقبال روبرو بوده است، به طوری که بهترین قیمت کاشی سرویس بهداشتی توسط برند ها و مراکز ارائه می‌شود که سال‌ها در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و آن را با کیفیتی بی نظیر تولید و ارائه می کنند.

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی : 18 ترکیب رنگ عالی و خاص - ویکی ساختمون

 

نکاتی مهم برای خرید کاشی سنتی برای سرویس بهداشتی

Polish ۲۰۲۱۰۷۲۸ ۱۱۳۹۵۲۸۱۸
کاشی سنتی سرویس بهداشتی

امروزه شرکت ها و تولیدی های بسیار بزرگی هستند که اقدام به ساخت انواع کاشی با طرح ها و اندازه های متفاوت کرده اند. برای این گزینه نیز کاشی های مخصوصی وجود دارد که با خرید آنها می توانید زیبایی و دکوراسیون منزل خود را به خوبی تغییر دهید. برای خریدکاشی سنتی سرویس بهداشتی نکات مهمی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید خانه ای زیباتر داشته باشید.

جنس کاشی: اصولاً برای ساخت یک سرویس بهداشتی مدرن و به روز و با کیفیت کاشی نقش اساسی را ایفا می‌کند. برای انتخاب این کالا جنس آن را باید در نظر بگیرید که دارای کیفیت عالی باشد سطح براق، رنگ روشن و طرح های ویژه می تواند کمک بزرگی برای انتخاب شما باشد.

طرح کاشی: با توجه بهترین نوعی که تولیدکنندگان برای طراحی انواع کاشی ها در نظر گرفته اند. کاشی سنتی آبی فیروزه ای و کاشی سنتی طرح دار و همچنین از نوع طرح های ساده و طرح های شلوغ و هندسی می توان برای تزیین و فضاسازی در سرویس بهداشتی استفاده کرد. این طرح ها بسیار متفاوت به روز و با کیفیت بوده و می‌تواند هر سلیقه را پوشش بدهد.

اندازه کاشی: کاشی ها اندازه های متفاوتی دارند. برای سرویس بهداشتی های کوچک اندازه های کوچک تر، برای سرویس های بزرگ می توان از سایز های بزرگتر استفاده کرد، تا فضای داخلی آن را متفاوت نشان دهد. استفاده از ترکیبات مختلف در سایز کاشی و نقش و طرح آنها می تواند، آشپزخانه متفاوتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

فروشندگان انواع کاشی سنتی برای سرویس بهداشتی

IMG ۲۰۲۱۰۸۰۸ ۲۲۴۷۱۲
فروش انواع کاشی سنتی سرویس بهداشتی

مجموعه ما جزء فروشندگان بزرگ انواع کاشی سنتی مدرن و لاکچری بوده، و می‌تواند آنها را با کیفیتی بی نظیر و قیمتی مناسب به متقاضیان عرضه کند. بسیاری از تولیدات دارای طرح ها و اندازه های منحصر به فرد و بی نظیر هستند که متقاضیان زیادی را جذب کرده‌ است. ما با پوشش قرار دادن بازارهای داخلی و خارجی توانستیم رکوردار فروش این محصول باشیم.

با توجه به توان تولیدی مجموعه ما برای تهیه و عرضه سفارشات متقاضیان داخلی و خارجی توانسته ایم، به خاطر رضایت خریداران در شرایط و اوضاع اقتصادی اخیر قیمت این محصولات را ثابت نگه داشته و آنرا به صورت منصفانه به خریداران خود عرضه کنیم. بسیاری از تولیدات ما به کشورهای خارجی خاورمیانه، عربی و اروپایی ارسال شده و آنها استقبال بسیار خوبی از محصولات تولید شده در برند ما داشته‌اند. کیفیت راز ماندگاری است که لبخند رضایت خریداران به آن تحقق می دهد.

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما