مقالات

فروش عمده کاشی سنتی کف

فروش عمده کاشی سنتی کف با قیمت های بسیار مناسب موجب شده است که تمامی متقاضیان بتوانند از این متریال با کیفیت در پوشش دهی سطوح مختلف در حرفه ساختمان سازی استفاده نمایند.این نمونه کاشی در طرح ها و رنگ ها و مدل های متنوعی معرفی می شود و بهترین گزینه برای پوشش دهی سطوح کف می باشد.

کاشی سنتی در اصفهان

 

نکات مهم در انتخاب کاشی سنتی کف

IMG ۲۰۲۱۰۹۳۰ ۰۹۱۹۵۱
کاشی سنتی

از مهم ترین نکات در انتخاب کاشی برای کف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای انتخاب کاشی کف پذیرایی و اتاق ها به نوع مواد اولیه و متریال های مورد استفاده در تولید این محصولات توجه زیادی شود زیرا این نوع کاشی ها در معرض رفت و آمد های بسیار زیاد قرار می ‌گیرند و باید از دوام و ماندگاری و مقاومت بالایی برخوردار باشند.
  • یکی دیگر از مهمترین نکات در زمینه خرید کاشی پذیرایی توجه به سایز و اندازه این محصولات است. اگر اتاق پذیرایی شما از متراژ بسیار کمی برخوردار است، حتماً باید کاشی های با اندازه های کوچک برای این فضا های انتخاب نمایید و اگر متراژ اتاق پذیرایی بسیار زیاد است، استفاده از کاشی های به صورت یک تکه و در سایزها و اندازه های بسیار بزرگتر گزینه بسیار خوبی می باشد.
  • رنگ و طرح کاشی یکی دیگر از مهمترین نکات در زمینه انتخاب بهترین نمونه برای کف است. معمولا پذیرایی ها و اتاق های نشیمن دارای دکوراسیون خاصی هستند و باید حتما طرح و رنگ کاشی مخصوص این فضا ها متناسب با دیگر دکوراسیون ها انتخاب گردد.

ویژگی های کاشی سنتی کف

کاشی سنتی اصفهان - فروش انواع کاشی های سنتی + به همراه کاتالوگ جامع - کاشی سنتی سراج

نقوش این کاشی در طرح های شناخته شده اسلیمی، ایرانی و مراکشی و مکزیکی و تلفیقی به کار گرفته می شود. شیوه های لعاب پردازی و پخت آن در به تاریخ قبل از اسلام بر می گردد. ساخت و ساز و نماسازی بناها در طول تاریخ بشر به عنوان بخش جدا ناپذیر فرهنگ و تمدن انسان می باشد. این محصول برای هنرای تجسمی و صنایع دستی بسیار استفاده می شود و کاشی سنتی بخش بزرگی از این رشته هنری می باشد. این محصول در بناهای مربوط به دوران هخامنشی و آشور مشاهده می گردد و این صنعت در دوران ظهور اسلام ضمن لثتافیق با هنر طراحب اسلیمی به اوج رسیده است. انواع کاشی سنتی مورد استفاده در ایران عبارتند از:

  • کاشی معرق: که از تراشیدن تکه های کوچک و تلفیق آن با یکدیگر به وجود می آید.
  • کاشی معقلی: دارای اشکال هندسی بوده و از تلفیق اشکال مختلف ساخته شده است
  • کاشی گره چینی: از چیدن کاشی ها در کنار هم به وجود می آید
  • کاشی هفت رنگ یا خشتی: از تلفیق خشت های کوچک رنگی و لعاب دار ساخته می شود
  • کاشی مشبک: که ساختار شبکه ای دارد

پخش کاشی سنتی کف

کاشی مراکشی چیست و چه مزیت هایی دارد ؟ | مجله پی جو

 

 

 

پخش کاشی سنتی کف با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می گردد. یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین نوع، کاشی سنتی و دست ساز است. که از جذابیت خاصی برخوردار است. کسانی که به دنبال خرید کاشی کف هستند، می توانند با مراجعه به تولید کنندگان این نمونه ها را خریداری کنند.وهم می توانند از نزدیک طرح های کاشی را مشاهده کنند.استفاده از این طرح ها از زمان قرون وسطی رواج داشته است و تاکنون با تغییراتی در طرح های آن استفاده می شود.

قیمت کاشی سنتی و طرح مراکشی به دلیل تنوع خاص آن بانقوش مختلف و طرح ها و نقش های مدرن در سبکهای ایرانی و مکزیکی و کالیفرنیایی و مراکشی و همچنین راهنمایی انتخاب سایز با کارشناس فروش شرکت زرنگارارتباط بگیرید.

خرید مستقیم انواع کاشی سنتی کف یکی از بهترین فرآیند هایی است که منجر می گردد، یک محصول با کیفیت در قیمت واقعی خریداری شود و رضایت متقاضیان به صورت صد در صد جلب می گردد.

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما