مقالات

توزیع عمده کاشی سنتی استخر

توزیع عمده کاشی سنتی استخری به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب شده تا مشتریان و خریداران به راحتی بتوانند این کالا را خریداری و از آن نیز استفاده کنند.

خرید و فروش این کالا به صورت عمده و کلی نسبت به خرید و فروش جزئی محصول به نفع هر دو طرف معامله یعنی فروشنده و خریدار بوده و فروشندگان می توانند سود خوبی را از فروش عمده کالا کسب کند و خریداران نیز خرید مقرون به صرفه انجام دهند.

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۸ ۱۳۳۶۴۴ 1
کاشی سنتی استخر

 

اهمیت کاشی سنتی در دکوراسیون خانه

اهمیت سرامیک در دکوراسیون خانهکاشی سنتی جدید رنگ روشن دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب بوده و این محصول علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بسیار زیادی که دارد از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده به همین دلیل است که توانسته نظر بسیاری از مشتریان و خریداران را برای خرید عمده و کلی جلب نماید. آن چه که در نگاه اول سبب جذب مشتری می شود کیفیت محصول است بنابراین اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد قطعا می تواند افراد زیادی را برای خرید جذب کند.

کاشی سنتی دارای سایز بندی متنوع بوده و کاشی سنتی سایز کوچک بیشترین میزان فروش در بازار به خود اختصاص داده چرا که این محصول از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و همچنین از بهترین متریال و مواد اولیه تهیه و تولید شده و شما می توانید مدت زمان طولانی از این کالا استفاده کنید بدون آنکه کوچکترین تغییری در کیفیت و مرغوبیت محصول ایجاد شود.

شما می توانید قبل از خرید این کالا تمامی اطلاعات لازم را به صورت کاملاً تخصصی از کارشناسان فروش و مشاوران خرید دریافت کنید.

و سپس با توجه به نیاز خود محصولی را که مد نظر دارید خریداری کنید با در دست داشتن اطلاعات و آگاهی‌ های کافی و لازم شما قادر به خرید بهترین نوع محصول خواهید بود.

راهنمای خرید انواع کاشی سنتی استخر

راهنمای خرید انواع سرامیک خیام میبد

کاشی سنتی استخری دارای جذب آب صفر است، در مقابل یخ زدگی مقاوم است و در حالت عادی از سطح کار جدا نمی شود اما کاشی معمولی جذب آب دارد

و از محل نصب به مرور جدا می شود. در یک آزمایش ساده می توان کاشی معمولی و کاشی استخری را روی میز و از طرف پشت آن که لعاب ندارد گذاشت و روی آن چند قطره و با یک قاشق آب ریخت.

بعد از چند دقیقه سرامیک معمولی آب را به خود جذب میکند اما کاشی سنتی استخری تا هر زمان که باشد آن آب را در پشت خود نگه می دارد مگر اینکه آب بخار شود. یعنی آب جذب کاشی سنتی نمی شود.

تنها تفاوت کاشی استخری با کاشی سرامیک معمولی در میزان جذب آب می باشد. یعنی کاشی استخری با کاشی معمولی از نظر جذب آب متفاوت است. و در صورت استفاده از کاشی معمولی بجای استخری نهایتاً پس از یک سال نیاز به تعویض کاشی در استخر خواهد بود.

فروش مرغوبترین انواع کاشی سنتی استخری توسط مراکز و نمایندگی های معتبر فروش این محصول سبب شده تا مشتریان و خریداران بتوانند به راحتی این کالا را خریداری و از آن نیز استفاده کنند.

همانطور که خود مطلع هستید این واسطه ها و دلال ها هستند که با دست به دست شدن کالا سبب افزایش قیمت محصول می شوند و مشتریان و خریداران باید هزینه ی گزافی را برای خرید این محصول متحمل شوند.

قیمت کاشی سنتی یزد تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین و تصویب شده و یکی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت این محصول نقش بسیار موثری دارد.

کیفیت کالا است بنابراین اگر کالایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد و شما باید هزینه بیشتری را برای خرید متحمل شوید.

جهت خرید و فروش این کالا فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما