مقالات

سفارش عمده کاشی استخری

سفارش عمده کاشی استخری ارزان در شرکت زرنگار به راحتی امکان پذیر است واکثر افراد در هر نقطه ازایران می توانند به طیف گسترده ای ازانواع کاشی استخری دسترسی پیدا کنند.

ودر صورت نیاز آن هارا باقیمتی مناسب تهیه کنند.کاشی کاربرد متعددی دارد و امروزه در مکان های مختلف از جمله استخر مورد استفاده قرار می گیرد. و در سایز و اندازه های متنوعی موجود است،

در حال حاضر بازار خرید برترین کاشی ریز استخری به دلیل کاربرد فراوان و سطح کیفی بالا بسیار پررونق می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اکثر آنها این محصول را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

خرید برترین کاشی ریز استخری

درباره ابعاد کاشی استخری چه می دانید؟

درباره ابعاد کاشی استخری چه می دانید؟کاشی استخری در ابعاد و اندازه استاندارد و معمولا در سایز 2.5*2.5 و بوسیله توری هایی در اندازه 30*30 نصب و اجرا می شود که به آسانی نیز می توان کاشی ها را از روی توری جدا کرد، این محصول در رنگ‌بندی زیبا و متنوع مانند آبی، زرد، سرمه ای، نارنجی و .. وجود دارد که هر کدام زیبایی خاصی دارند.

کاشی استخری مقاومت بالایی در برابر رطوبت و تغییرات دمایی دارد و علاوه بر دارا بودن ظاهری شیک و زیبا از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد همچنین دارای خاصیتی ضد لغزش است، کاشی استخری ضد آب بوده و امروزه در طرح های متنوع سه‌ بعدی و مینیاتوری نیز موجود است که بسیار شیک و جذاب می باشند همچنین عمر طولانی و مقاوم بودن در برابر سایش و ترک خوردگی از ویژگی های مثبت این کاشی ها می باشد.

کاشی لبه استخر دارای رویه صیقلی و براق است که در شفافیت و زیبایی آن تأثیر زیادی دارد، امروزه شرکت های تولیدی مختلفی در کشور در حوزه تولید انواع کاشی استخری در رنگ و طرح های جدید فعال هستند و این محصول را با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته تولید و راهی بازار فروش می کنند.

مرکز صادرات انواع کاشی ریز استخری

مرکز صادرات انواع کاشی ریز استخری

کاشی های تولید شده در ایران به دلیل کیفیت ساخت عالی و ماندگاری بالا دارای متقاضیان زیادی در کشور های اطراف می باشند و به همین منظور امروزه شرکت های بازرگانی متعددی در حوزه صادرات انواع کاشی استخری لاکچری مشغول فعالیت هستند .

و این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی مناسب به بسیاری از کشور ها مانند افغانستان، عراق، عمان، حوزه خلیج فارس و …. صادر می کنند که با توجه به مرغوبیت و زیبایی در آنجا نیز بسیار پرفروش است.

هنگام انتخاب کاشی استخر ، انتخاب های زیادی وجود دارد می توانید کاشی های سرامیکی را انتخاب کنید که در دمای شدید در برابر ترک خوردگی مقاوم بوده و هنگام خیس شدن یا خشک شدن ضد لغزش باشند.

همچنین از کاشی های سنگی می توان برای دستیابی به ظاهری کلاسیکی یا مانند آبگرم خانه ها یا خاکی مانند استفاده کرد.کاشی استخری از نگهداری کمی برخوردار است

و این بدان معنی است که نیاز نیست استخر را از آب خالی کنید و یا آن را با مایع های مخصوص بشویید ای کاشی ها به خوبی با محیط اطراف ترکیب می شوند و آبِ رنگ را تکمیل می کنند.

کاشی های شیشه ای نیز با دوام هستند اما درخشندگی و ظرافت بیشتری دارند. آنها همچنین در مقایسه با کاشی و سرامیک دارای اندازه های کوچکتری هستند که آنها را برای داشتن طرح های پیچیده یا آثار هنری در کف استخر مناسب تر می کند.در هنگام خرید استخر شما باید مراقب باشید

که کاشی های استخر را از کجا تهیه می کنید زیرا کاشی های بی کیفیت مستعد ترک خوردگی در هنگام تغییر سریع دما هستند اما بهترین رنگ برای کاشی استخر چیست؟

آن روزهایی که همه استخرها دارای کاشی آبی بودند گذشته است در حال حاضر طیف گسترده ای از رنگ ها برای انتخاب وجود دارد. پرتقالی، سفید، قهوه ای مایل به قرمز، کربنی، خاکستری و مرجانی، پیازی، صورتی و بنفش روشن از جمله رنگ های پر طرفدار هستند.

صادرات انواع کاشی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده می تواند ارزآوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشد و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشور های مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند و باعث شناخته شدن برندهای معتبر تولید کننده کاشی در بازار های بین المللی می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

کارشناس و مشاور فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما