مقالات

نمایندگی فروش کاشی سنتی هفت رنگ یزد

نمایندگی فروش کاشی سنتی هفت رنگ یزد به عنوان یکی مراکز صنایع دستی که در کشور ما از ارزش و زیبایی فراوانی برخوردار است، از کاشی هفت رنگ یزد می توان نام برد. به دلیل آن که برخی از کشورها خواستار صنایع دستی گوناگون ایرانی از جمله کاشی نیز هستند، گلیم صادراتی به برخی از کشورها نیز صادر می شود. به همین علت، مراکز تولید کاشی هفت رنگ یزد در تولید گلیم با طرح و نقش های متنوع و با قیمتی مناسب کار خود را به صورت گسترده آغاز کرده اند.

فروشگاه انواع کاشی هفت رنگ شیراز

همه چیز درباره کاشی سنتی هفت رنگ

همه چیز درباره کاشی هفت رنگدر صورتی که قصد خرید کاشی هفت رنگ قاجاری یزد را دارید.بد نیست اطلا عاتی کسب نمایید. یکی از کاشی‌های بسیار زیبا که از دیرگاه در معماری ایران مورد استقبال بوده است کاشی هفت رنگ است. علت نام گذاری این کاشی، هفت رنگ مورد استفاده در ساخت آن می‌باشد. رنگ‌های رایج به کار رفته در این کاشی عبارتند از: سیاه ، سفید، لاجوردی، فیروزه‌ای، زرد، حنایی و قرمز می‌باشند. ترکیب این رنگ‌ها در کنار یکدیگر بسیار زیبا است . به همین دلیل از این کاشی‌ها بیشتر در بقعه‌ها، مساجد و حتی در منازل شخصی نیز استفاده می‌شده است . ابعاد این کاشی متناسب با قسمتی که به کار می‌رود متغیر است. به عنوان مثال ابعاد 15*15 و یا 20*20 برای منازل و در مکان‌های مذهبی از ابعاد 7.5*15 و یا 10*20 سانتی متر استفاده می‌شود.

کاشی سنتی هفت رنگ نقشی از فرهنگ و هنر:

کاشی‌های هفت رنگ با دستان پرتوان هنرمندان این حوزه ساخته می‌شوند. نقش و نگارهای به کار رفته در این کاشی توسط هنرمندان به صورت دستی انجام می‌شود به همین دلیل تاکنون کشوری نتوانسته است همانند آن را تولید نماید و یا اینکه تغییراتی را در این کاشی به وجود آورد به همین دلیل  این کاشی به یکی از صنایع دستی اصیل ایران زمین تبدیل شده است.

مرکز پخش انواع کاشی سنتی هفت رنگ یزد

 

مرکز پخش انواع کاشی هفت رنگ شیرازدر شرکت ارائه دهنده کاشی سنتی هفت رنگ صفویه یزد، افراد فراوانی مشغول به کار هستند. این افراد تلاش می کنند تا انواع کاشی از جمله، سرامیک شیشه ای و سرامیک یزدی را به صورت مستقیم خریداری و با قیمتی ارزان و مناسب تر از بازار به فروش رسانند.

در صورتی که قصد خرید کاشی سنتی هفت رنگ یزد با کیفیت بسیار بالا و مرغوب را دارید، با خرید از این شرکت در قیمت و کیفیت به شما تضمین داده می شود، همچنین تنوع در طرح و رنگ انوع کاشی به قدری دیده می شود تا مطابق سلیقه همه افراد حق انتخاب وجود داشته باشد. در کاشی هفت رنگ یزد، قیمت های متفاوتی وجود دارد.

این قیمت ها بر اساس کیفیت، نوع مواد اولیه به کار رفته، جنس، درجه، اندازه و بسیاری دیگر از موارد طبق تعرفه مشخصی تعیین و سپس جهت فروش به بازار عرضه می شود، کاشی هفت رنگ یزد قبل از ورود به بازار مورد آزمایش قرار می گیرد تا علامت استاندارد کیفیت را دریافت نماید.

جهت خرید و فروش این کالا فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما