مقالات

مراکز فروش کاشی سنتی طرح گل

.کاشی سنتی طرح گل که امروزه از توجه و استقبال فراوانی در بازار برخوردار شده است دارای انواع مختلفی می باشد که هر یک از آن ها در فرایند تولید و فراوری با یکدیگر تفاوت دارند و در برخی موارد میان آن ها وجه تشابه نیز یافت می شود.هر یک از این کاشی ها دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشند و هم چنین با طرح ها و مدل های زیبا و چشمگیری که دارند می توانند توجه هر سلیقه ای را جلب کرده و رضایت مشتریان را به دست می آورد

 این کاشی ها در تنوع بالا و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند.

شیراز 14 آوریل پس زمینه کاشی کاری زیورآلات شرقی از مسجد وکیل در شیراز ایران در تاریخ 14 آوریل 2015 این مسجد طی سالهای 1751 تا 1773 در طول دوره زندی شیراز ایران ساخته شده است

 

بهترین مدل کاشی سنتی برای سرویس بهداشتی

 

پس زمینه کاشی کاری زیورآلات شرقی از مسجد وکیل شیراز ایران

سرویس بهداشتی یکی از اصلی ترین فضا های داخلی می باشد که به کاشی کاری و پوشش با استفاده از انواع کاشی ها نیاز دارد. به همین منظور انواع مختلف کاشی ها در طرح ها، مدل ها و رنگ های مختلف و شیک که مناسب برای سرویس بهداشتی منازل، ادارات و دیگر مکان ها باتشد، تولید می شوند. در این فضا هدف اصلی از کاشی کاری نمودن دیوار ها و کف، جلوگیری از نفوذ آب و پوشش کامل می باشد. در عین حال جذابیت ظاهری و افزایش زیبایی این فضا نیز اهمیت دارد.

بنابراین در تولید انواع کاشی های مخصوص سرویس بهداشتی از مدل های متناسب با این فضا اعم از کاشی های با طرح گل، طرح های ریز، طرح هاس یه بعدی شفاف، طرح های محو و بسیاری دیگر از طرح و نقش ها استفاده می شود. درواقع بهترین مدل کاشی برای سرویس بهداشتی کاشی هایی هستند که به راحتی تمیز شوند و این فضا را تمیز نشان دهند.

خرید عمده کاشی سنتی طرح گل

جزئیات کاشی در شیراز ایران

یکی از پر روش ترین و رایج ترین انواع طرح ها در کاشی ها، کاشی طرح گل می باشد. تنوع بالا در این طرح موجب شده تا بتوان از این کاشی در فضا های مختلف به خصوص سرویس بهداشتی و حمام استفاده نمود. کاشی طرح گل شامل گل های ریز نقش و یا درشت و برجسته می باشد و تنوع رنگبندی بالایی دارد.

بنابراین انواع مختلف کاشی سنتی سرویس بهداشتی با طرح های مختلف به خصوص طرح گل، به منظور تامین نیاز بازار به این نوع پوشش با کیفیت و زیبا و هم چنین دسترسی راحت مشتریان، به صورت مستقیم عرضه می شوند و متناسب با هر سلیقه و سبک دکوراسیونی می توان این کاشی ها را تهیه نمود.

انواع کاشی سنتی طرح گل اعم از کاشی ضد یخ و دیگر نمونه ها که با استفاده از جدید ترین و به روز ترین طراحی ها به منظور ایجاد زیبایی ظاهری در فضا تولید می شوند، به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در دسترس قرار می گیرند تا امکان خریداری این کاشی های شیک و با دوام برای اغلب خریداران گرامی به راحتی فراهم شود.

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما