مقالات

تولید کاشی سنتی نوشته تابلویی

کیفیت ویژه در کنار ظاهر زیبا و متفاوت کاشی های سنتی نوشته تابلویی منجر گردید تا مشتریان این محصول روز به روز افزایش یابد و تولید کنندگان ایرانی با گسترش خط تولید کاشی سنتی تابلو آن را در مقادیر انبوه تولید و عرضه نمایند تا با این کار علاوه بر تامین نیاز بازار، نهایت سود و استفاده را نیز از این عرصه کسب کنند.

کاشی کاری یکی از روشهای دلپذیر تزئین معماری در تمام سرزمینهای اسلامی است. تحول و توسعه کاشی ها از عناصر خارجی کوچک رنگی در نماهای آجری آغاز و به پوشش کامل بنا در آثار تاریخی قرون هشتم و نهم هجری انجامید. در سرزمینهای غرب جهان اسلام که بناها اساسا سنگی بود، کاشی های درخشان رنگارنگ بر روی دیوارهای سنگی خاکستری ساختمانهای قرن دهم و یازدهم ترکیه، تأثیری کاملا متفاوت اما همگون و پر احساس ایجاد می کردند.

 

سر درب ورودی زیرگذر صاحب الامر، کاشی کاری سنتی می شود

شیوه نگهداری و استفاده از کاشی سنتی تابلو

از آن جایی که شیوه شست و شو و نوع نگهداری از کاشی های سنتی نوشته نسبت به کاشی های دیگر تفاوت دارد و‌ کمی با دقت بیشتر همراه است، مشتریان هنگام خرید نیز همواره در جست و جوی یافتن راه هایی هستند تا با استفاده درست از کاشی های خود مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده نمایند.

این دقت و حساسیت به علت بافت ظریف این نوع کاشی ها می باشد زیرا آن ها از ضخامت کمتری نسبت به دیگر کاشی ها برخوردار هستند و نقش و نگار های روی آن ها به طرز متفاوت تری قرار گرفته است.

اگر کاشی سنتی نوشته با استفاده از مواد شوینده قوی و پاک کننده های شیمیایی غلیظ شسته شود موجب رنگ رفتگی و کهنه شدن ظاهر آن می گردد که در این صورت ممکن است نوشته های روی کاشی نیز کمرنگ تر شده یا به طور کامل پاک شوند.

تابلو حسینیه چهارده شهید

این کاشی ها نباید تحت فشار های بالا قرار بگیرند هر چند که تا حد زیادی تحمل فشار را دارند اما اگر از حد معمول بیشتر شود ممکن است دچار ترک خوردگی و شکستگی آن بشود.

بهتر است کاشی های نوشته قاب شوند و روی آن ها یک شیشه محکم قرار بگیرد تا در صورت وارد شدن ضربه شیشه دچار آسیب بشود نه کاشی!

 

بازار فروش کاشی سنتی تابلو

خرید و قیمت تابلو کاشی سرکش2 از غرفه پارس گلد | باسلام

خرید کاشی سنتی تابلو طی چند سال گذشته بسیار شدت یافته است و همواره نمودار صعودی را در دست داشته است که این امر به علت وجود چند ویژگی کنار یکدیگر در این محصول می باشد.

از کاشیهای لوحه مانند در فرمهای مربع یا مستطیل شکل و به صورت حاشیه و کتیبه در قسمت بالایی قاب ازاره ها استفاده می شد. قالبریزی برخی از کاشی ها به صورت برجسته انجام می شد در حالی که برخی دیگر مسطح بوده و تنها با رنگ تزئین می شدند. در این دوران از سه تکنیک لعاب تک رنگ، رنگ آمیزی مینائی بر روی لعاب و رنگ آمیزی زرین فام بر روی لعاب استفاده می شد.

این کاشی ها علاوه بر اینکه از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند، دارای ظاهری شیک نیز می باشند که از آن ها در ساخت سازه های هنری نیز استفاده می شود.

هم چنین قیمت کاشی سنتی نوشته در کنار زیبایی ها و ویژگی های بی شمار آن بسیار استثنایی و باورنکردنی است و مشتریان با ورود به بازار و اطلاع یابی از موارد ذکر شده بدون شک و اتلاف وقت اقدام به خرید این کاشی ها از فروشندگان ایرانی می کنند.

جهت خرید و فروش این کالاها فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما