مقالات

قیمت انواع کاشی سرامیک سنتی کف

امروزه قیمت انواع کاشی سرامیک سنتی کف با دوام و مقاومت بسیار زیادی با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می گردد که استفاده گسترده ای در صنعت ساختمان سازی از آنها می گردد.
معمولا این کاشی سرامیک ها در تنوعی از رنگ ها و طرح های مختلف توسط برندهای سازنده تولید و به صورت های مختلفی در بازار توزیع می گردند و می توان گفت قیمت انواع کاشی سرامیک کف با توجه به نوسانات نرخ ارز و میزان کیفیت مواد اولیه سازنده آنها تعیین می گردد.

Polish ۲۰۲۱۱۰۱۳ ۱۰۰۷۴۳۷۰۰
کاشی سرامیک سنتی

 

 

 

مراحل تولید انواع کاشی سرامیک سنتی

خرید و قیمت کاشی سنتی هفت رنگ 20 در 20 بسته 10 تایی از غرفه کاشی سنتی سراج | باسلام

 

آیا می دانید تولید انواع کاشی سرامیک ها دارای چه مراحلی می باشد؟

امروزه انواع کاشی سرامیک ها همچون سرامیک مدرن طرح دار، کاشی سرامیک طرح ساده ایرانی،کاشی سرامیک وارداتی سه بعدی و … توسط برندهای سازنده با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می گردند که از دوام و مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند.

معمولا انواع این  کاشی سرامیک ها با توجه به ویژگی های مختلفی که دارند به عنوان دیوارپوش و کفپوش در داخل و خارج ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و از کاربردهای بسیار گسترده ای دیگر این محصول می توان به استفاده در ریخته گری، تولید شمع اتومبیل، کانال های فاضلابی و … اشاره کرد.

می توان گفت جهت تولید انواع کاشی سرامیک سنتی در کارخانجات مراحل مختلفی باید طی شود که این مراحل به قرار زیر هستند:

  1. آماده سازی مواد سازنده کاشی سرامیک ها: در این مراحل انواع مواد اولیه سازنده سرامیک همچون خاک رس و دیگر مواد را به صورت های مختلفی آسیاب کرده و با یکدیگر مخلوط می نمایند.
  2. آماده سازی پودر: در این مرحله دوغاب لازم جهت تولید سرامیک ها را با دستگاه های افشان تولید می نمایند که باید بسیار یکدست باشد.
  3. شکل دهی به پودر و پرس کردن آنها: در این روش پودرهای آماده را در قالب های مختلف می ریزند و تحت فشار قرار می دهند تا به شکل قالب در آیند.
  4. خشک کردن کاشی سرامیک: در این مرحله قالب های تولید شده با پودرها را در دستگاه های خشک کن مدرنی قرار می دهند تا کاملا خشک شود.
  5. لعاب کاری سرامیک: در این مرحله سرامیک ها را لعاب می زنند و اشکالات ظاهری آنها را برطرف می سازند.
  6. پخت سرامیک: در این مرحله در زمان و دمای مناسبی سرامیک ها را در کوره ها می پزند.

مرکز توزیع کاشی سنتی کف 

کاشی سنتی/کاشی گل و مرغ/کاشی 15 سانتی/کاشی طرح قدیمی/هنر دست و داخل کوره پخته شدهیکی از پرکاربردترین کاشی هایی که جهت زیبایی کف حیاط و باغات به کار گرفته می شود کاشی سرامیک کف می شود که امروزه در تنوعی از مدل ها و طرح ها تولید می گردد تا مشتریان به راحتی بر حسب سلیقه ای که دارند به تهیه این سرامیک ها بپردازند.

بنابراین مرکز توزیع کاشی سرامیک سنتی کف به شیوه های مختلفی به فروش انواع این سرامیک ها در بازار می پردازند که از جمله روش های توزیع آن شامل روش سنتی و اینترنتی می باشد.

مشاور و کارشناس فروش :خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما