مقالات

توزیع کاشی سنتی سرویس بهداشتی در اصفهان

صادرات برترین انواع کاشی سنتی سرویس بهداشتی به کشورهای متقاضی همچون قزاقستان، ترکیه، عراق، امارات، پاکستان، افغانستان، روسیه و سایر کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس صورت می پذیرد.کاشی سنتی سرویس بهداشتی امروزه از جمله پرفروش ترین های مصالح ساختمانی به حساب آمده و توانسته است به واسطه طرح فانتزی و جذاب آن با دکوراسیون های خاص اماکن و سرویس بهداشتی در هماهنگی ویژه‌ای باشد و باعث به وجود آمدن محیطی مختلف و غالباً زیبا شود.

این مجموعه برای دسترسی آسان واحدهای عرضه کننده این کاشی سنتی در طرح فانتزی امروزه فروش کلیه کاشی هارا مطرح کرده است تا به صورت عمده این محصولات کاربردی در اختیار فروشگاه های عرضه کننده و جزئی فروش قرار بگیرد

فروش کلی کاشی توالت طرح فانتزی

همه چیز درباره کاشی سنتی

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۸ ۱۱۳۵۰۴
کاشی سنتی سرویس بهداشتی

کاشی سنتی از جمله قدرتمندترین زیباترین و همچنین با کیفیت ترین سنگ کاشی می باشد که در سایه این موارد ذکر شده کاربرد ها و استفاده های بسیار زیادی از آن در اماکن و قسمتهای مختلف ساختمان صورت گرفته است.

دوام و همچنین قابلیت منعطف بودن و انعطاف پذیر بودن این کالا باعث شده است تا این سنگ سخت کاربرد کاشی آشپزخانه و یا نمای داخلی قسمت های مختلف خانه را بر عهده بگیرد که با ظاهری درخشان و کریستال مانند می تواند تلالوء و نورافشانی نماهای داخلی ساختمان را به منصه ظهور بگذارد.

این سنگ کاشی غیر متخلخل با دارا بودن ویژگی ضد قارچ و ضد کپک بودن توانسته است تمیز کردن خود را به یک فرآیند بسیار آسان تبدیل کرده و حتی با یک دستمال مرطوب نیز هرگونه آلودگی نشسته بر روی آن پاکسازی بشود.

طبق گفته کارشناسان برای کاشی های سرویس بهداشتی نباید از مواد شوینده قوی استفاده کنند زیرا این کار موجب تخریب بافت کاشی و کاهش استقامت آن می شوند؛ علاوه بر این استفاده از شوینده های قوی و شیمیایی موجب از بین رفتن رنگ و طرح های روی کاشی می شوند و به این ترتیب این محصول جلای خود را از دست می دهد و با ظاهری کهنه و کدر جلوه ای نا مناسب ایجاد می کند.

به طور معمول توصیه می شود تا این کاشی ها با استفاده از آب شسته شوند و در صورت وجود جرم زیاد از پاک کننده های مناسبی با قدرت مناسب استفاده شود تا طی شست و شو آسیبی به کاشی نرسد.

استفاده در کفپوش و یا استفاده از آن در کاشی حمام و آشپزخانه برای ظاهری جذاب و همچنین راحتی در تمیز کردن آن باعث شده است تا این سنگ با ارزش تقریباً با هر دکوراسیونی تطابق داشته باشد و جذابیت را در کنار دوام و مقاومت بی نظیر به نمایش بگذارد.

صادرات برترین انواع کاشی سنتی سرویس بهداشتی

Polish ۲۰۲۱۱۱۰۸ ۱۳۰۴۰۷۳۱۳
صادرات کاشی سنتی به خارج ازکشور

صادرات برترین انواع کاشی سنتی سرویس بهداشتی به کشورهای متقاضی همچون قزاقستان، ترکیه، عراق، امارات، پاکستان، افغانستان، روسیه و سایر کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس صورت می پذیرد.

کاشی سرویس بهداشتی یکی دیگر از محصولاتی است که توانسته به واسطه عرضه و تقاضای جهانی و همچنین صادرات بی نظیر ظاهری جذاب را در سرویس های بهداشتی به وجود بیاورد و تمامی مردمان اقصی نقاط این گیتی را در رسیدن به محصولاتی که در برابر رطوبت مقاوم هستند و لکه های گوناگون را با دستمالی مرطوب نیز می توان از روی آن رفع کرد دست یابند

کاشی سنتی باعث شده است تا نصب آسان و تسهیل شده کاشی سرویس بهداشتی به وجود بیاید و طول عمر زیادی کاشی برای مشتریان کارایی عایق کاری و زیبایی را انجام دهد.

اگر شما هم در حوضه عرضه ی انواع کاشی ها و همچنین ملزومات مورد نیاز آن فعالیت می کنید توصیه می‌کنیم حتماً پیگیری تهیه عمده این محصولات از این مجموعه باشید چرا که بدین طریق می توانید به پایین ترین قیمت بهترین محصولات و با کیفیت ترین آنها را خریداری و به مشتریان خود ارائه دهید.

مشاور و کارشناس فروش:خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما