مقالات

صادرات انواع کاشی سنتی حیاط

شرکت سازنده کاشی سنتی حیاط با استفاده از جدیدترین تجهیزات و مواد اولیه توانسته اند محصولاتی را تولید نماید که از لحاظ کیفیتی در حد بالایی قرار دارند. این محصولات معمولا در اندازه های متعدد موجود می باشند.

که کیفیت آنها با توجه به اندازه این محصولات و برند شرکت سازنده متفاوت می باشد اما این مرکز فروش نیز با خرید مستقیم و بدون واسطه این کالا از تولید کنندگان آنها را با درصد سود اندکی به مشتریان عرضه می نماید.

مرجع فروش کاشی و سرامیک سنتی کف در اصفهان صنایع دستی اصفهان

 

بهترین رنگ کاشی سنتی برای کف حیاط

IMG ۲۰۲۱۱۱۲۶ ۲۳۰۱۰۰
کاشی سنتی کف درشرکت زرنگار

بهترین رنگ برای تراس و کف حیاط در طیف تیره هستند به این خاطر که بر روی آن ها گرد و غبار می‌نشیند و رنگ تیره کمتر کثیفی را نشان می‌ دهد به طور کلی باید بدانید که تمامی رنگ های موجود در کاشی ها توسط شرکت‌ های تولید کننده محصولات از بهترین مواد اولیه می باشند.

که دارای ماندگاری زیاد بوده و در مدت زمان طولانی استفاده و قرار گرفتن در برابر عوامل جوی رنگ آن ها از بین نمی رود.

امروزه برخی از افراد برای کف حیاط نیز ازتولید کنندگان کاشی سنتی  با جذب طراحان کاربلد و توانمند ایرانی نیز اقدام به طراحی این کاشی ها در چندین سبک مختلف با رنگبندی های متنوع نمودند تا این محصول مورد پسند سلایق گوناگون قرار بگیرد.

برش کاشی های سنتی گیلان در ابعاد و اندازه های مختلفی انجام می گیرد و هم چنین در بسیاری از موارد برش آن ها در اشکال هندسی مختلف صورت می پذیرد.

کاشی سنتی استفاده می کنند به این خاطر که این محصولات با استفاده از مواد نانو ترکیب شده و تهیه می‌ شوند و دارای کیفیت بالایی می باشند ضمن اینکه قابلیت شستشو با مواد شوینده گوناگون را دارا هستند و کثیفی آن ها با مواد شوینده کاملاً تمیز می شود و ظاهر اولیه خود را حفظ می‌کنند.

باید بدانید که این کالاها در برابر فشار نیز مقاومت بالایی داشته و قرار دادن ماشین بر روی این کاشی سرامیک ها در حیاط موجب آسیب رساندن به بافت این محصولات نمی گردد.

صادرات انواع کاشی سنتی حیاطی

Polish ۲۰۲۱۰۸۱۳ ۰۸۵۱۲۱۸۸۸
صادرات کاشی سنتی حیاطی

صادرات انواع کاشی سنتی حیاطی توسط این مرکز فروش به دیگر کشورهای اطراف موجب سودآوری بالایی برای کشور می‌ گردد. فروش ویژه این سرامیک ها با قیمتی مناسب و ارزان موجب ترغیب مشتریان برای خرید شده است.

همانطور که خود مطلع هستید مسئله قیمت محصول پس از مولفه کیفیت کالا مهمترین مسئله ای است که مشتریان و خریداران در هنگام خرید به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند. قیمت روز این کالا توسط تولیدکنندگان و افرادی که در زمینه تولید این کالاها تخصص و تجربه کافی را دارند تعیین و تصویب شده است و هیچ فروشنده ای حق فروش این محصول را بالاتر از قیمت تصویب شده ندارد.

البته نظارت های شدید و دقیقی بر روی نرخ و قیمت کالا انجام گرفته که اجازه گرانفروشی را به فروشندگان نمی دهد. اگر شما ترجیح می دهید که محصول مورد نیازتان را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید می توانید به وبسایت رسمی ما مراجعه کنید و پس از مقایسه محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت کالایی را که مد نظر دارید سفارش دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما