مقالات

بازار فروش کاشی طرح دار سنتی

بازار فروش کاشی طرح دار سنتی  به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان گرامی می باشد در کشور ما هر روز بیش تر از دیروز این کالا به فروش می رسد. در این مرکز فروش و پخش انواع و اقسام کاشی های طرح دار را با کیفیت مطلوبی به مشتریان ارائه می دهند. انواع کاشی ها برای کف قسمت های مختلفی از منازل و محیط های اداری مورد استفاده هستند و به کار برده می شوند.

IMG 20211110 WA0011
فروش کاشی طرح دار سنتی

معرفی جدیدترین مدل های کاشی طرح دارسنتی

IMG ۲۰۲۲۰۴۱۵ ۱۸۱۶۴۳
کاشی طرح دار سنتی
  1. انواعی از آن ها دارای گل هستند و از نمونه های گلدار آن ها محسوب می شوند که زیبایی خاصی دارند. از آن ها می توان برای آشپزخانه ها استفاده کرد.
  2. برخی مدل های آن ها طراحی مدرنی دارند و بر آن ها طرح سنگ های مختلف را رنگ آمیزی کرده اند. این طرح ها در فضای هال و پذیرایی و یا مراکز اداری می توانند استفاده شوند که فضایی لوکس و شیک را به دنبال خواهد داشت و زیبایی محیط را چندین برابر می کنند.
  3. برخی از این محصولات در نمونه های مات هستند.
  4. برخی از نمونه های آن ها نیز براق هستند و زیبایی خاصی دارند.
  5. انواع ساده و رنگی آن ها نیز موجود هستند. رنگ های فانتزی موجود بر آن ها برای استفاده در پارک ها و فضاهای بازی مخصوص به کودک بسیار مورد استفاده بوده و کاربرد دارند.

در خرید آن ها به برخی از ویژگی های کیفی این اقلام توجه داشته باشید.

برترین توزیع کنندگان کاشی طرح دارسنتی

IMG ۲۰۲۲۰۲۲۲ ۲۳۳۶۵۶
مرکزعرضه کاشی طرح دار سنتی

کاشی طرح دار سنتی در ایران هر روز بیش تر و بیش تر ارائه داده می شود و مردم و مشتریان بی شماری را به خود اختصاص داده است. برترین توزیع کنندگان کاشی طرح دار سنتی همه روزه در این عرصه ها به فعالیت می پردازند.

در خرید این اقلام دقت کنید که آن ها را به صورت عمده و در متراژ های وسیعی نیز می توانید سفارش دهید. این مرکز تولیدی این محصولات را به صادرات نیز می رساند و مشتریانی در خارج از کشور نیز دارد. کاشی وارداتی نیز در ایران موجود است و به مشتریان عرضه می شود.

در خرید این نوع اقلام دقت کنید که جنس آن ها مورد تایید باشد. ویکی دیگراز ویژگی مهم این نوع کاشی ها، این است که به سادگی در محل مربوطه نصب می شوند و با سهولت هر چه بیش تر تعبیه می گردند. لذا بهتر است که هم اکنون به خرید آن ها بپردازید و از این فرصت ویژه بهره برده و این اقلام را دریافت کنید.

مشاور و کارشناس فروش:خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما