مقالات

توزیع سراسری کاشی رنگی ساده

کاشی رنگی ساده نمونه ای می باشد که دارای طرح و مدل نبوده و تنها و صورت تک رنگ و با رنگ های مختلف تولید می گردد که نسبت به نمونه های طرح دار از قیمت کمتری نیز برخوردار می باشد، در بررسی‌ های صورت گرفته بر روی قیمت این نمونه ساده مشخص گردیده که این محصول با توجه به کیفیت، ابعاد و اندازه آن، حجم سفارش و نوسانات بازار با قیمت های متفاوتی عرضه خواهد شد و قیمت خرید عمده و بدون واسطه آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

IMG ۲۰۲۱۰۸۰۶ ۱۲۳۵۴۴
توزیع عمده کاشی سنتی رنگی

ویژگی و فروش کاشی رنگی ساده

IMG 20220411 WA0001
ویژگی کاشی رنگی ساده

کاش یکی از پرفروش ترین و رایج ترین آلمان های استفاده شده در طراحی داخلی می باشد و بسیاری از کارفرمایان و افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می‌ کنند .

از کاشی برای فضاها و محیط های مختلفی مانند آشپزخانه یا سرویس‌ های بهداشتی و یا برای نمای داخلی و خارجی استفاده می‌ کنند.

این محصولات دارای کاربردهای گسترده و تنوع بالایی می باشند و از نمونه‌ های پرفروش آنها می‌ توان به کاشی رنگی آینه ای، کاشی رنگی ساده، کاشی طرح دار، و مدل های مختلف دیگر اشاره کرد که هر کدام از لحاظ زیبایی در درجات مختلف قرار دارند.

این محصول اینگونه می باشد که به صورت تک رنگ تولید می گردد و از رنگ‌ های مختلف مانند سفید، مشکی، آبی، قرمز و رنگ های مورد نیاز افراد طراحی و تولید می گردد،

اما به این جهت به آنها کاشی رنگی  آینه ای گفته می شود که به صورت تک رنگ بوده اما از زیبایی بی‌ نظیری برخوردار می باشند و مانند سطح شیشه براق و درخشنده می‌ باشند و به همین علت در بازار با نام کاشی شیشه ای نیز عرضه می گردند.

این کاشی ها که با فرمولاسیون خاص و مواد درجه یک تولید می گردند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و در برابر عوامل محیطی و زیست محیطی بسیار مقاوم می باشند.

و استفاده از آنها برای فضاهای مختلف مانند سرویس های بهداشتی، استخر، آشپزخانه و محیط های گوناگون بسیار زیبا و فریبنده می باشد.

توزیع انواع کاشی رنگی ساده

توزیع انواع کاشی رنگی سادهاین نمونه از کاشی های ساده می باشد که برای طراحی فضای داخلی و محیط استخر قابل استفاده می باشند و در ابعاد و اندازه های مختلفی در سراسر کشور توزیع و پخش می گردد.

توزیع انواع کاشی رنگی ساده توسط واحد توزیع و فروش این محصول صورت می پذیرد و از آنجایی که دارای کاربردهای گسترده و رنگ های متنوع می‌ باشد توانسته با پوشش سلیقه‌ های مختلف از بازار فروش خوبی نیز برخوردار گردد.

توزیع این محصولات به صورت مستقیم و بی واسطه سبب حذف واسطه گران می شود و خریدار متحمل هزینه اضافی نخواهد شد.

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما