مقالات

مرکز پخش کاشی سنتی اصفهان

از زمان های گذشته مراکز متعددی برای پخش کاشی سنتی اصفهان ایجاد شده اند که امروزه نیز دایر هستند و به تولید بهترین و با کیفیت ترین کاشی مشغول هستند که این نمونه محصول یکی از با کیفیت ترین و ماندگار ترین کاشی ها را تولید می کند که دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و طرح ها به شکلی اصولی بر روی کاشی پیاده سازی شده اند.

مرکز پخش کاشی سنتی در تهران

نگرشی بر کاشی سنتی اصفهان در سازه های تاریخی

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۶ ۱۷۳۸۱۷
کاشی سنتی اصفهان

امروزه با توجه به بالا رفتن کیفیت متریال ساخت کاشی سنتی و ماندگاری بالای آن ها، زمینه خوبی جهت استفاده از این کاشی ها برای دیزاین دکوراسیون به سبکی زیبا و سنتی به وجود آمده است

و در حال حاظر توجه مشتریان به این نکته جلب شده است که استفاده از آثار هنری در دکوراسیون های داخلی و خارجی باعث می شود فضایی منحصر به فرد ایجاد شود و با توجه به سازه های تاریخی، کاشی های سنتی قدرت ایجاد هر گونه انعطافی را در خود دارند و می توانند برای سازه های تاریخی بسیار کارآمد باشند.

از جمله کاربرد های کاشی می توان به استفاده از آن ها در بخش های مختلف ساختمان همچون نما و بخش های داخلی ساختمان اشاره کرد که با دیدن کاشی های سنتی در رنگ های فیروزه ای و سفید همه ی ما به یاد بناهای تاریخی شهر هایی همچون اصفهان می افتیم

که از گذشته تا به امروز کاشی بک گراند سنتی در ساخت بناهای تاریخی به کار برده شده است که هنوز هم تولیدات این گونه کاشی ها صورت می گیرد و برای تعمیر بناهای تاریخی ایرانی و یا ساخت مساجد استفاده می شوند.

کاشی های سنتی به گونه ای در ذهن ما ایرانی ها جای گرفته اند که با نگاه به نقش و نگار آن ها، توانمند بودن هنرمندان ایرانی و فرهنگ و سر گذشت ایران را در آن ها مشاهده می کنیم و همچنین کاشی سنتی حوض نیز ما را به یاد خانه های با صفای مادربزرگ ها می اندازد که امروزه نیز استفاده از این کاشی های تداعی گر هنر و فرهنگ ایرانی رو به افزایش می باشد.

استفاده کردن از طرح های اسلیمی ایرانی همچون گل و مرغ، قالیچه و تزئینات دیگر در نمای منزل، هتل و رستوران ها نیز انجام می گیرد و جلوه بصری زیبایی می بخشد که افراد از حضور در چنین محیط هایی خرسند می شوند.

 عرضه انواع کاشی سنتی اصفهان

مرجع عرضه انواع کاشی سنتی تهرانعرضه انواع کاشی های سنتی اصفهان توسط فروشگاه اینترنتی به آدرس www.zarnegariran.ir انجام می گیرد که کاشی ها در اندازه های متنوع با طرح های مختلف تولید می شوند.

و استفاده از این کاشی ها در نمای ساختمان به دقت زیادی نیاز دارد زیرا باید رنگی را که انتخاب می کنید در کنار طرح انتخاب شده، هماهنگی داشته باشد و همچنین نصب این کاشی ها دقت و تمیزی زیادی را می طلبد که می توانید از کارشناسان سایت کمک بگیرید و نمایی زیبا خلق کنید.

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما